13 godina elektronskih sednica
Krajem februara 2010. godine je raspisana javna nabavka za lap-top računare za odbornike. Kako je tada najavljeno, primarni cilj za uvođenje ovakvog sistema rada Opštinskog veća i Skupštine opštine Inđija je ušteda i racionalizacija troškova, – Kupovina lap-top računara je jednokratna investicija Opštine, jer će ih odbornici zadužiti, a ne prisvojiti, te će nakon isteka […]
Krajem februara 2010. godine je raspisana javna nabavka za lap-top računare za odbornike. Kako je tada najavljeno, primarni cilj za uvođenje ovakvog sistema rada Opštinskog veća i Skupštine opštine Inđija je ušteda i racionalizacija troškova,
– Kupovina lap-top računara je jednokratna investicija Opštine, jer će ih odbornici zadužiti, a ne prisvojiti, te će nakon isteka mandata ustupiti svu opremu svojim naslednicima. – navela je te 2010. godine lokalna samouprava.
Inđija je tokom 2008. godine, kao neku vrstu probe, uvela elektronsko zakazivanje sednica Opštinskog veća. Ovo se pokazalo kao izuzetno korisno iskustvo, a takođe je opravdana i primarna funkcija – ušteda i racionalizacija troškova. Na osnovu ovog pozitivnog iskustva pokrenuta je inicijativa da se ovakav način rada uvede i u Skupštinu, što su odbornici jednoglasno prihvatili.
Prema procenama tadašnjeg Opštinskog odeljenja za privredu i finansije, jedna sednica Skupštine, Opštinu je 2010. godine koštala oko 400.000 dinara, a taj trošak najvećim delom je podrazumevao štampanje materijala.
–Ukoliko odbornici materijal budu dobijali isključivo elektronskim putem ni jedna stranica neće biti štampana.– naveli su tada iz lokalne samouprave.
Zakazivanje elektronskih sednica i distribucija poziva sa dnevnim redom, zapisnikom i materijalom koji se odnosi na dnevni red obavlja se preko jedinstvenog softvera.
IN Medija