• Đilas tužio Pištaljku, traži odštetu od 200.000 dinara i da se ukloni tekst

    Predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas tužio je portal Pištaljka i glavnog i odgovornog urednika Vladimira Radomirovića zbog teksta o njegovoj povezanosti sa firmom „Dajrekt medija“.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Đilas tužio Pištaljku, traži odštetu od 200.000 dinara i da se ukloni tekst

    On tvrdi da je tekst pun neistina.

    Kako prenosi Pištaljka, Đilas u tužbi tvrdi da je Pištaljka objavila neistinu o njegovoj povezanosti sa firmom „Dajrekt medija, traži da se sa sajta ukloni tekst „Finansijski izveštaji RTS-a ne mogu da prođu reviziju zbog poslova sa firmama povezanim sa Šolakom, Đilasom i Šaperom“, kao i odštetu za pretrpljene duševne bolove zbog povrede časti i ugleda u iznosu od 200.000 dinara.

    Pištaljka tvrdi da je objavljeni tekst potkrepila materijalnim dokazima da finansijski izveštaji javnog servisa ne mogu da prođu reviziju zbog spornih ugovora o prodaji oglasnog prostora.

    Prema podacima koje je izneo generalni direktor RTS-a Dragan Bujošević, ugovori sa ‘Dajrekt medijom’ i ‘Medija pulom’, firmom u vlasništvu još jednog bivšeg funkcionera Demokratske stranke (DS) Srđana Šapera, vrede oko 14,5 miliona evra godišnje.objavila je Pištaljka.

    Pištaljka je u tekstu navela, pozivajući se na zvanične podatke i bez reči komentara, da je Dragan Đilas bio vlasnik „Dajrekt medije“, a da se ta firma sada nalazi pod kontrolom Dragana Šolaka.

    Ova nesporna činjenica je izgleda bila povod za tužbu u kojoj se na sedam strana ne demantuje nijedan navod iz teksta, osim što se tvrdi da Đilas ‘nije ni u kakvoj vezi sa pravnim licem Dajrekt medija’, firmom čiji je vlasnik bio od 2005. godine, kada je njegova ‘Multikom grupa’ kupila ‘Dajrekt mediju.naveo je portal Pištaljka.

    Ovaj portal je dodao i da su mnogi upozoravali da su se poslovi „Dajrekt medije“ i RTS-a, koji traju od 2001. godine, odvijali i u vreme kada je Đilas paralelno bio i javni funkcioner i vlasnik privatne firme.

    Pištaljka podseća na to da su Savet za borbu protiv korupcije i njegova predsednica Verica Barać još 2011. godine u Izveštaju o pritiscima i kontroli medija to konstatovali.

    Značajno mesto na tržištu reklama i marketinga imaju agencije u kojima udeo u vlasništvu ima Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda i zamenik predsednika Demokratske stranke. – piše u izveštaju Verice Barać, prenosi Pištaljka.

     

     

     

     

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Beograd prodao udeo u Lasti?

    Paket akcija Saobraćajnog preduzeća Lasta prodat je danas na Beogradskoj berzi za 560 dinara po akciji, odnosno za ukupno 145,26 miliona […]