EPS: Sve manje plaćanja na blagajnama, sledi postepeno ukidanje šaltera
Elektroprivreda Srbije (EPS) danas je najavila da će usled unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno prestajati blagajnički rad u njenim poslovnicama, javlja agencija Beta.
Kako je navedeno, 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.
Kako prenosi, od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u račun“ premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama.
Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija, naveo je EPS.
Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Mediji su juče pisali o redovima ispred zgrade nekadašnje Elektrovojvodine u Novom Sadu, jer su pojedinim građanima opet višestruko uvećani računi za struju, dok drugima opet račun još nije ni stigao.
Nakon što je Liga socijaldemokrata Vojvodine – Vojvođani u svom saopštenju zatražila da se hitno reši problem koji imaju mnogi građani, a vezan je za očitavanje brojila za struju i visoke račune, Elektrodistribucija Srbije je navela da su ove tvrdnje o navodnom neočitavanju pametnih brojila potpuno netačne i da se koriste se za politizaciju projekta koji unapređuje i modernizuje energetski sistem, preneo je Danas.
Oni tvrde da su „sva brojila koja su postavljena u okviru projekta finansiranog iz donacije EU očitana“ i da je „potpuna izmišljotina da ne rade“.
–Za sve korisnike potrošnja je memorisana u brojilima i očitana, ali, kako su građani već obavešteni, u Vojvodini je posle 20 godina uvođen novi softver i deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Proces modernizacije i primene novog softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i, na žalost, dolazilo je do određenih zastoja što se odrazilo i na kašnjenje računa kod jednog broja korisnika. – navode u Elektrodistribuciji Srbije.
Tvrde da će „svi korisnici koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiti ispravke računa od snabdevača“.
–Nastale probleme rešavamo zajedno sa EPS Snabdevanjem i korisnici neće biti oštećeni. Eventualne reklamacije korisnici mogu da pošalju mejlom, bez potrebe da dolaze na šalter. – stoji u saopštenju Elektrodistribucije Srbije.