• Evroviziju gledalo oko 200 miliona ljudi

    Pesmu Evrovizije 2022. pratio je 161 milion televizijskih gledalaca i 18 miliona onlajn, a zabeležen je i do sada najveći rast angažovanosti na oficijelnim stranicama Pesme Evrovizije na društvenim mrežama, piše portal evrovizija.rs. Tokom tri večeri, Evroviziju 2022. pratio je 161 milion TV gledalaca, posmatrajući podatke iz 34 zemlje; domet takmičenja na navedenim tržištima je […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Evroviziju gledalo oko 200 miliona ljudi

    Pesmu Evrovizije 2022. pratio je 161 milion televizijskih gledalaca i 18 miliona onlajn, a zabeležen je i do sada najveći rast angažovanosti na oficijelnim stranicama Pesme Evrovizije na društvenim mrežama, piše portal evrovizija.rs.

    Tokom tri večeri, Evroviziju 2022. pratio je 161 milion TV gledalaca, posmatrajući podatke iz 34 zemlje; domet takmičenja na navedenim tržištima je porastao za 7 miliona ljudi godišnje. Podatke o gledanosti do zaključenja ovog teksta nisu dostavili Azerbejdžan, Albanija, Hrvatska, Izrael, Malta, Crna Gora, Severna Makedonija, San Marino i Ukrajina.

    ZANIMLJIVE ČINJENICE
    Poređenja radi, ovogodišnji Superboul (finale NFL-a) pratilo je 112 miliona ljudi, dodelu Oskara 17 miliona, MLB Svetsku seriju (najcenjeniji trofej u bejzbolu u SAD) 12 miliona, a dodelu Gremi nagrada 9 miliona.

    Budući da Rusija i Ukrajina nisu uključene u analizu (Rusija jer je isključena s takmičenja u februaru, a u Ukrajini je ratno stanje), čini se da broj od 161 milion TV gledalaca predstavlja pad u odnosu na 2021. godinu, kada je uz Evrosong bilo 183 miliona TV gledalaca.

    Kalush Orchestra (Ukrajina), pobednici takmičenja „Pesma Evrovizije 2022“

    Ipak, ako se uzme u obzir da je gledanost Evrovizije 2021. u ove dve države iznosila ukupno 29 miliona ljudi i ako bi se taj broj projektovao na ovu godinu, moglo bi se reći da je šou iz Torina pratilo 190 miliona ljudi — 7 miliona više nego prethodne godine.

    Ipak, ovo su samo projekcije, jer ne postoje egzaktni podaci, a takođe, Pesma Evrovizije nije emitovana ni na jednom TV kanalu u Rusiji.

    Summa summarum
    Ako se na 161 milion TV gledalaca doda 18 miliona onih koji su šou pratili onlajn, te i okvirna projekcija iz prethodnih godina za nedostajuće države (Azerbejdžan, Albanija, Hrvatska, Izrael, Malta, Crna Gora, Severna Makedonija, San Marino i Ukrajina), jasno je da broj ljudi koji su pratili Evroviziju iznosi oko 200 miliona.

    Uspesi na društvenim mrežama

    Tokom dve nedelje koje su prethodile finalnoj večeri, sadržaji plasirani na Tik-toku pogledani su 189 milona puta. U istoj nedelji je sadržaje na oficijelnom Jutjub kanalu pesme Evrovizije pratilo 42,3 miliona jedinstvenih gledalaca u 232 zemlje i teritorije.

    Video-snimci na sva četiri kanala Pesme Evrovizije na društvenim mrežama pogledani su 284 miliona puta tokom nedelje događaja, dok su između 1. i 15. maja zvanični nalozi takmičenja na društvenim mrežama generisali 22 miliona angažovanja na Instagramu, Fejsbuku, Tviteru i Tik-toku.

    Sadržaj na Fejsbuku dosegao je do 24 miliona ljudi, dok je do još 13,5 miliona ljudi sadržaj stigao i na Instagramu, na kom su postovi viđeni preko 255 miliona puta.

    POGLEDAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/konstrakta/

    Autor: evrovizija.rs

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI