• Fejsbuk sprema veliki redizajn: jedna promena će korisnicima olakšati život

    Fejsbuk sprema dve velike promene za svoju aplikaciju. U internom dokumentu do kog je došao The Verge, Tom Elison, Metin izvršni direktor zadužen za Fejsbuk, izneo je dva ključna prioriteta kompanije. Prvi je da mreža preporučuje korisnicima više objava koje dolaze sa različitih strana, a ne samo sa profila i stranica koje prate. Preporuke će […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Fejsbuk sprema veliki redizajn: jedna promena će korisnicima olakšati život

    Fejsbuk sprema dve velike promene za svoju aplikaciju.

    U internom dokumentu do kog je došao The Verge, Tom Elison, Metin izvršni direktor zadužen za Fejsbuk, izneo je dva ključna prioriteta kompanije.

    Prvi je da mreža preporučuje korisnicima više objava koje dolaze sa različitih strana, a ne samo sa profila i stranica koje prate. Preporuke će uključivati i „Reels“ kratke video snimke, a sam sistem podsećati na „For you“ sekciju na Tiktoku. Ideja je prebaciti ceo sistem početne stranice na takozvani „Discovery Engine“ koji bi trebalo da preporučuje novi sadržaj svaki put kada korisnik uđe u aplikaciju.

    Fejsbuk je bio pionir tehnologije koja uči navike korisnika i preporučuje objave sa profila i stranica na koje korisnik zapravo reaguje.

    Tiktok je otišao korak dalje i počeo da preporučuje i objave sa naloga koje korisnici ne prate, model koji se pokazao izuzetno uspešnim. Na ovaj način korisnici sve vreme pronalaze novi sadržaj, a mreža zahvaljujući tome još bolje procenjuje šta se korisnicima dopada. TikTok je ovim potezom ujedno izjednačio teren za autore i influensere, pružajući im mogućnost da sa malo pratilaca preko noći postanu viralni.

    Kada redizajn bude gotov, početna stranica će na vrhu biti mešavina storija i reelsa, praćena mešavinom objava prijatelja i objava koje preporučuje novi „Discovery Engine“.

    Drugi prioritet kompanije je ponovno spajanje Fejsbuka i Mesendžera u jednu aplikaciju na mobilnim uređajima. Sa gornje desne strane nalaziće se samo ikonica za poruke koja korisnika vodi u poruke bez napuštanja aplikacije. Cilj je pojednostaviti korisnicima komunikaciju i ispraviti pogrešnu odluku o razdvajanju aplikacija donetu pre skoro deceniju.

    Tom Elison je izjavio za Verge da je kompanija „sporo uvidela konkurentsku pretnju Tiktoka“ i dodao „da je postalo sasvim jasno da su kratki video snimci najpopularniji format na društvenim mrežama, kao i da ljudi žele da se povezuju preko sadržaja“.

    Neki zaposleni smatraju da će fokusiranje na video sadržaj uz Ai preporuke narušiti svrhu Fejsbuka, koja bi trebalo da bude povezivanje sa porodicom i prijateljima. Ipak, Elison jasno ističe koliko su novi prioriteti važni za kompaniju koja očajnički pokušava da sustigne TikTok.

    O uspehu modela najmlađe društvene mreže najbolje govore brojke. Korisnici provode 78% više vremena na Tiktoku nego na Fejsbuku, a sama aplikacija ima 20 odsto više preuzimanja u odnosu na konkurenciju. Prema podacima Statista, čak 53 odsto korisnika u SAD su stariji od 30 godina, što znači da aplikacija odavno nije rezervisana samo za tinejdžere, kako se dugo mislilo.

    PROČITAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/razgovor-inzenjera-gugla-i-vestacke-inteligencije-jeziv-odgovor-na-jedno-pitanje/

    Naslovna fotografija: Shutterstock/Viacheslav Lopatin
    Stefan Simonović/ nova.rs

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije TEHNOLOGIJA

    Upozorenje korisnicima Yettel banke

    Yettel banka upozorila je korisnike da se pojavio lažni profil banke u kom pozivaju da se učestvuje u anketi i da korisnici ne pristuipaju anketi I ne ostavljaju lične […]