• Gak: Građani su na vreme bili obavešteni o jučerašnjoj havariji i problem je brzo rešen

    Havarije na vodovodnoj mreži se dešavaju svuda u svetu, rekao je Gak.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Gak: Građani su na vreme bili obavešteni o jučerašnjoj havariji i problem je brzo rešen
    Foto: IN Medija arhiva

    Nakon višesatne restrikcije vode, izazvane havarijom, u Inđiji i njenim selima juče tokom dana predsednik opštine Vladimir Gak je kazao da se takve havarije dešavaju svuda i da je ova jučerašnja sanirana rešena brzo. One je naveo i da su građani blagovremeno bili obavešteni o situaciji sa vodosnabdevanjem.

    Gak je istakao da „niko, nikada i ni jedna vlast“ nije uložila više novca u izgradnju vodovodne mreže kao što je to uradila vlast od 2016. na ovamo.

    – Vi znate, ako hoćete da znate, kapacitet vode 2016. godine je 85 l/s sada je taj kapacitet oko 170 l/s ali  kad imate izlaz od 190 ili 200 litara u sekundi, normalno je da će doći do nekih restrikcija i svega ostalog. – odgovorio je predsednik Gak na pitanje IN Medija oko planova za dalja ulaganja u sistem vodosnabdevanja i vodovodne mreže.

    On je naveo primer Užica koji ima „daleko bolji kapacitet vode“ u kome gradske vlasti pozivaju građane na racionalnu potrošnju.

    O ne u daljem izlaganju naveo da je konkretan problem jučerašnje nestašice vode izazvan havarijom koja se dogodila na nepristupačnom mestu što je izazvalo duži prekid vodosnabdevanja i dodatni produžetak nestašice jer su se u međuvremenu ispraznili rezervoari.

    -Ispod armiranog šahta je bilo pucanje cevi, potrebni su sati i sati da bi se problem rešio i videli ste da je to juče jako brzo rešeno. Građani su na vreme bili obavešteni o tome da se havarija dogodila. Problem je bio što se pored havarije u međuvremenu ispraznio rezervoar i kada se vodosnabdevanje uspostavilo mora rezervoar da se napuni i to je onih dodatnih dva sata koje smo imali isključenje u Inđiji i selima. – kazao je on.

    Podsetimo, juče je do prekida vodosnabdevanja došlo oko 13 sati o čemu su građani obavešteni sat vremena nakon prekida vodosnabdevanja. U saopštenju vodovoda navedeno je da će havarija biti sanirana do 16 sati ali je do stabilizacije sa vodosnabdevanjem došlo nešto posle 18:30. U periodu od 14 do 18 sati informacija o stanju sa vodosnabdevanjem nije bila dostupna na sredstvima informisanja, opštinskom ili sajtu JKP „Vodovod i kanalizacija“. Isto tako, na telefonske pozive upućene nadležnima niko nije odgovarao zbog „završetka radnog vremena službi“.

     

     

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo

    Opština Inđija: Pomoć studentima 25 miliona dinara

    Opština Inđija odlučila je da podrži inđijske studente sa 25 miliona dinara, ovaj iznos će biti finansiran sa 24.976.000 dinara iz lokalnog budžeta dok će drugi nivoi vlasti učestvovati sa […]