• Gak. Pregovoramo o vraćanju 10 hektara od Embassy group

    Najavljujući pregovore sa potencijalnim investitorima n, predsednik Opštine Vladimir Gak je na nedavno održanoj konferenciji za novinare ponovio da lokalnoj samoupravi sada više odgovaraju investicije koje podrazumevaju veće objekte sa manje zaposlenih. Gak je kazao da je poslednjih dana imao intenzivne pregovore sa kompanijama iz Italije i Kine. Prvi čovek Opštine Inđija kaže da je […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Gak. Pregovoramo o vraćanju 10 hektara od Embassy group
    Foto: IN Medija

    Najavljujući pregovore sa potencijalnim investitorima n, predsednik Opštine Vladimir Gak je na nedavno održanoj konferenciji za novinare ponovio da lokalnoj samoupravi sada više odgovaraju investicije koje podrazumevaju veće objekte sa manje zaposlenih.

    Gak je kazao da je poslednjih dana imao intenzivne pregovore sa kompanijama iz Italije i Kine. Prvi čovek Opštine Inđija kaže da je sada najvažnije obezbediti nove lokacije za buduće investitore.

    Pri kraju smo sa pregovorimo da vratimo od Embassy groupa, uz posredovanje Republičke Direkcije za imovinu još 10 hektara zemljišta koji će biti u opštinskom vlasništvuvlasništvu. Na toj lokaciji ćemo moći napravimo još jedno za pet investicija, po dva hektara koja su nam idealna danas. S obzirom da mi više ne gađamo veliki broj radnika. Nemamo tu vrstu problema ali imamo potencijala za nešto drugo. Dakle, visoko tehnološku investiciju vrlo rado prihvatimo, gde ne treba veliki broj radne snage, Nama dobar porez na imovinu to ostaje građanima Inđije i to je ono što negde preferiramo kada pričamo o investicijama – rekao je predsednik Opštine Vladimir Gak.

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/gak-potrebne-su-nam-investicije-koje-podrazumevaju-vece-objekte-sa-manje-zaposlenih/

    Gak se osvrnuo i na pomenuti IT Park koji godinama stoji prazan iako poseduje ogroman potencijal za razvoj IT ali i drugih industrija.

    Kompanija „Embassy Group” iz Bangalora investirala je u izgradnju IT parka u Inđiji i na toj lokaciji je  planirano , između ostalog, otvaranje filmskog sudija ali se nakon gotovo deset godina od te ideje odustalo.

    Predstavnici menadžmenta indijske kompanije „Embassy Group“, su se početkom septembra davne 2014.. godine, sastali sa predstavnicima Privredne komore Srbije zaduženim za kreativnu industriju i predstavnicima udruženja Film in Serbia.

    Tada su Ramgopal Narajanan, generalni direktor, i Kaišik Haritaha, menadžer razvoja, predstavljali indijsku kompaniju koja je u Inđiji realizovala tada jednu od najvećih stranih investicija u srpskom sektoru informacionih tehnologija. Narajanan je ukazao da  postoji zainteresovanost indijskih kompanija iz sfere kreativne industrije da posluju u Srbiji, a pre svega filmskih produkcijskih kuća da snimaju filmove na lokacijama u našoj zemlji.

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/nova-ekonomija-it-park-u-indiji-na-prvom-mestu-top-tri-indijskih-investicija-u-srbiji/

    Tri godine nakon toga, tadašnja ministarka za lokalnu samoupravu a danas premijerka Srbije Ana Brnabić je posetila IT Park. Predsednik opštine Vladimir Gak kaže da je lokalna samouprava tada podržala ideju o filmskom studiju.

    Bio sam zajedno sa premijerkom, tada ministarkom za lokalnu samoupravu, Anom Brnabić u poseti IT Parku i država Srbija je dala ozbiljnu podršku međutim, nije problem bio u Embassy gruop već u Bolivudu, filmskoj industriji koja je iz nekog razloga odustala od projekta ne za Srbiju već su odustali od novog studija u Evropi. S obzirom da već imaju veliki studio u Budimpešti nije im trebao novi.– kazao je Vladimir Gak.

    Na prvom mestu najvećih indijskih investicija u Srbiji, prema podacima sa sajta Ministarstva spoljnih poslova Srbije.je još uvek IT park u Inđiji.

    M. Blečić (IN Medija)

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija