• Incident pre početka predstave: Direktorica se izvinila zbog neprimerene reakcije blagajnice

    Predstava „Knjiga o Milutinu“ Nenada Jezdića u Kulturnom centru Inđija oduševila je publiku, ali je incident pre početka događaja, kada je blagajnica reagovala povišenim tonom na grešku posetiteljki u vezi sa numerisanim mestima, izazvao neprijatnost. Direktorica Ružica Jovanović izrazila je žaljenje zbog incidenta i izvinila se u ime Kulturnog centra, naglašavajući da takve situacije ne smeju baciti senku na uspešan događaj.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Incident pre početka predstave: Direktorica se izvinila zbog neprimerene reakcije blagajnice
    Foto: IN Medija

    Pred prepunom salom Kulturnog centra Inđija proteklog vikenda izvedena je predstava „Knjiga o Milutinu“ u produkciji Zvezdara Teatra, koju izvodi proslavljeni glumac Nenad Jezdić. Inđijska publika oduševljena je i predstavom i organizacijom, a sve karte za ovaj događaj bile su rasprodate u rekordnom roku.

    Ipak, događaj nije prošao bez neprijatnosti. Incident koji se dogodio neposredno pre početka predstave izazvao je nelagodu među posetiocima. Blagajnica Kulturnog centra ušla je u raspravu s dve posetiteljke koje su pogrešno protumačile numerisano mesto na kupljenim kartama.

    Posetioci koji su pokušali da zauzmu svoja mesta zatekli su pomenute dame već na tim mestima i pozvali blagajnicu kako bi se situacija razjasnila. Kako se ispostavilo, dame su imale karte za treći red galerije, ali su sele u donju salu. Umesto da smireno objasni grešku, blagajnica je na njih reagovala povišenim tonom, što je prema svedočenju prisutnih bilo „krajnje neprijatno i bespotrebno“.

    Direktorica Kulturnog centra, Ružica Jovanović, osudila je reakciju blagajnice, istaknuvši da ovakvi incidenti ne smeju bacati senku na uspešne događaje.

    -U trenutku incidenta bila sam sa glumcem i predstavnicima Zvezdara Teatra i nisam bila prisutna u sali. Nakon što sam saznala šta se desilo, odmah sam uputila usmenu kritiku blagajnici, jer je njena reakcija bila potpuno neprimerena – izjavila je Jovanović za IN Medija.

    Dodala je da se ovakve greške dešavaju u svim pozorištima i da nije neuobičajeno da posetioci pogrešno protumače numerisana mesta.

    -Ovog puta, naše gošće su greškom sele u pogrešni deo sale, ali to ni na koji način ne opravdava podizanje tona. Potpuno sam na strani naših posetilaca i nemam opravdanje za incident koji se dogodio – ističe ona.

    Jovanović je potvrdila da su joj se nakon incidenta obratili i drugi posetioci, svedočeći o neprijatnosti kojoj su prisustvovali.

    -Izvinila sam se u ime Kulturnog centra i u svoje lično ime. Ženama koje su bile deo incidenta KC će se simbolično odužiti u znak izvinjenja – navodi direktorica.

    Na kraju, Jovanović je izrazila žaljenje što je neprijatna situacija bacila senku na predstavu koja je izazvala veliko interesovanje i pohvale publike.

    -Ovim putem još jednom se izvinjavam svima koji su prisustvovali incidentu i zahvaljujem publici na razumevanju – zaključila je Jovanović.

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo