Izgrađen još jedan podvožnjak na brzoj pruzi u Inđiji
Završena je izgradnja podvožnjaka u Inđiji, na deonici pruge za velike brzine između Stare Pazove i Novog Sada. Podvožnjak je izgrađen na delu nekadašnjeg putnog prelaza na tzv. bloku 2, na izlazu iz železničke stanice Inđija u pravcu Novog Sada, saopštilo je Akcionarsko društvo za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom „Infrastruktura železnice Srbije“. Kako se navodi, […]
Završena je izgradnja podvožnjaka u Inđiji, na deonici pruge za velike brzine između Stare Pazove i Novog Sada. Podvožnjak je izgrađen na delu nekadašnjeg putnog prelaza na tzv. bloku 2, na izlazu iz železničke stanice Inđija u pravcu Novog Sada, saopštilo je Akcionarsko društvo za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom „Infrastruktura železnice Srbije“.
Kako se navodi, novi podvožnjak otvoren je krajem juna. Širok je osam i visok pet metara, a preko konstrukcije podvožnjaka, koja je sastavljena od pet delova prelazi pet koloseka, preko svakog dela po jedan.
Ovo je drugi podvožnjak koji je izgrađen na prostoru železničke stanice Inđija, u okviru pruge za velike brzine. U junu prošle godine bio je završen prvi podvožnjak, na ulazu u železničku stanicu Inđija iz pravca Stare Pazove, na tzv. bloku 1. I na toj lokaciji pre izgradnje podvožnjaka nalazio se putni prelaz u nivou, koji je bio obezbeđen polubranicima.
Do potpunog završetka radova na ovom objektu preostalo je da se urade pešačka staza i pristupna saobraćajnica.
Na pruzi za velike brzine neće biti ukrštanja pruge i puta u nivou, a samo na deonici između Stare Pazove i Novog Sada biće izgrađeno ukupno 62 nova objakta, kao što su podvožnjaci, nadvožnjaci, mostovi, vijadukti ili pothodnici.
Radove na izgradnji pruge za velike brzine između Stare Pazove i Novog Sada izvodi ruska kompanija “RŽD International”, navodi „Infrastruktura železnice Srbije“.
Foto: IFŽ
Autor: InMedija