Kad nema za manifestacije, ima za reklamu
Sportisti i kulturni radnici možda neće dobiti podršku, ali njihovi događaji će svetleti na LED bilbordima – Opština Inđija izdvaja 2,1 milion dinara za samopromociju u budžetski „skromnoj“ godini.

Predsednik opštine Inđija, Marko Gašić, raspisao je javnu nabavku za zakup LED reklamnih panoa za samopromociju, za šta je planirano izdvajanje 2,1 milion dinara iz budžeta.
Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji, bilbordi će se koristiti za oglašavanje društvenih, kulturnih, sportskih i drugih događaja od značaja za opštinu.
U budžetskoj godini kada je iz planova izuzet velik broj, pre svega kapitalnih investicija, a zatim i smanjena davanja za sportiste, kulturne manifestacije i socijalna davanja, Opština Inđija odlučuje da gotovo 18 hiljada evra na godišnjem nivou izdvoji za samopromociju na svetlećim bilbordima – i to isključivo u centru Inđije.
Uslugu treba da obezbedi ponuđač koji ima najmanje tri LED bilborda na teritoriji centra Inđije.
Svaki pano mora biti veličine najmanje 4×3 metra (12 m²), a prikaz jedne poruke treba da traje između osam i deset sekundi. Frekvencija emitovanja poruka mora biti svakih 80 sekundi, 24 sata dnevno, što podrazumeva ukupno 1.080 emitovanja u toku dana.
Zakup bilborda predviđen je na period od 12 meseci.
Bolje da nam završi kanalizaciju u Beški nego što se glupira