Konzorcijumu oko Šaperovih firmi 15 miliona evra za promociju EXPO
Četvoročlanoj grupi ponuđača, u kojoj je firma u vlasništvu Srđana Šapera i dve kompanije koje je on nedavno prodao, dobile su posao pružanja marketinških usluga za EXPO 2027.
Kako piše Nova ekonomija, ugovor je vredan 1,81 milijardi dinara, odnosno oko 15,4 miliona evra, sa uračunatim PDV-om.
Konzorcijum koji čine kompanije „McCann“ i „Drive“, kojima je Šaper bivši vlasnik, „Two rivers“, čiji je Šaper trenutni vlasnik, i „Studio za nove medije 12“, biće zadužen za kreativne, digitalne, PR i konsultantske usluge potrebne za promociju specijalizovane izložbe EXPO, odnosno do 21. decembra 2027. godine.
S obzirom na to da je rok za izvršenje posla 30 meseci, ovo bi značilo da će grupa marketinških agencija za promociju ovog projekta imati prosečan mesečni budžet od oko pola miliona evra.
U ugovoru koji je objavljen na Portalu javnih nabavki, u obrazloženju se navodi da je ponudu za ovu uslugu grupa ponuđača podnela blagovremeno.
Okvirni sporazum nije osnov za plaćanje, odnosno zaključuje se kada naručilac (institucija, državni fond, javno preduzeće…) ne može da unapred zna tačnu količinu robe ili usluga koja će im biti potrebna. Kasnije se potrebe preciziraju ugovorima.
Grupa ponuđača će, prema tehničkoj specifikaciji, pružati kreativne usluge, odnosno upravljanje projektima, planiranje i strategija, moći će da biraju produkcijske kuće koje proizvode TV, novinske i radio oglase…
Takođe, pružaće digitalne usluge i vođenje društvenih mreža, kao i PR usluge.
Opširnije na OVOM LINKU.