Krađa na pruzi Novi Sad – Beograd: Posledica – „lagane vožnje“ od 20 kilometara na čas
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je da su u ponedeljak uveče na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, „besprizorni kriminalci“ izveli tešku krađu. Kako je rekao, oni su oštetili Železnice Srbije, a samim tim i za državu Srbiju. – Ovakvi postupci ne samo da su nas naterali da smanjimo brzinu vožnje sa […]
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je da su u ponedeljak uveče na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, „besprizorni kriminalci“ izveli tešku krađu.
Kako je rekao, oni su oštetili Železnice Srbije, a samim tim i za državu Srbiju.
– Ovakvi postupci ne samo da su nas naterali da smanjimo brzinu vožnje sa 200 kilometara na čas na 20 kilometara na čas, već izazivaju ogromnu opasnost po bezbednost svih učesnika u saobraćaju ugrožavajući na stotine života, kao i redovno odvijanje železničkog saobraćaja. – upozorio je Momirović.
On je istakao da Srbija ima najbržu prugu u istočnoj Evropi, da je uloženo više od milijardu evra da bi se spojila dva najveća grada i istakao da Srbija neće tolerisati takve akte.
– Nećemo dozvoliti da kriminalci ugrožavaju železničku imovinu, nećemo dozvoliti da bilo ko pljačka ono što su naši radnici izgradili teškom mukom, ono što su naši građani finansirali i država će imati snage da se suoči sa ovim problemom, da sve ljude koji su učestvovali u ovom kriminalnom aktu privede pravdi i da odgovaraju za počinjeno delo. – rekao je Momirović.
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture saopštava da je Zakon o železnici predvideo da se za uništenje, oštećenje ili krađu delova železničke infrastrukture, bez obzira na njihovu količinu i vrednost može izreći kazna zatvora od tri meseca do pet godina, a u slučaju da neko lice zbog toga bude teško povređeno ili se načini imovinska šteta velikih razmera, kazna zatvora je od jedne do osam godina.
U ponedeljak 10. oktobra, u večernjim satima na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad ukradene su čvrste tačke kontaktne mreže na sva četiri koloseka pa su na delu između Stare i Nove Pazove uvedene lagane vožnje.
Izvor: Fonet
IN Medija
PROČITAJTE JOŠ: