Loš put prepreka za razvoj turizma u Krčedinu i Slankamenu
Opština Inđija kao da se oglušava o apele, peticije i pozive iz Krčedina i Slankamena da asfaltira dva kilometra deonice puta koji preko Jande povezuje dva fruškogorska turistička bisera, piše Politika. U tekstu se navodi da taj deo puta, prepun kratera koji su načinili teški kamioni i poljoprivredna mehanizacija, gotovo su nesavladivo ograničenje za sve […]
Opština Inđija kao da se oglušava o apele, peticije i pozive iz Krčedina i Slankamena da asfaltira dva kilometra deonice puta koji preko Jande povezuje dva fruškogorska turistička bisera, piše Politika.
U tekstu se navodi da taj deo puta, prepun kratera koji su načinili teški kamioni i poljoprivredna mehanizacija, gotovo su nesavladivo ograničenje za sve frekventniji saobraćaj putničkih automobila između dva turistička centra Srema.
Oba broje na hiljade vikendica, veći broj salaša, nove benzinske pumpe, najmodernije samousluge, restorane, jednu od najboljih marina na Dunavu u Slankamenu. Tu je i poznata bolnica i banjsko lečilište još iz vremena Austrougarske .
Praktično je spuštena rampa na saobraćaj na putu koji vodi preko grebena Fruške gore sa divnim pogledom na Dunav, Srem i Bačku.
Na tom putu naređani su poznati turistički hitovi, restoran „Sidro” u Beški, odakle vode ture na Krčedinsku adu, na raspolaganju su posetiocima i letovi balonom, pa preko Stojšića salaša, gde se za vikend okupi mnoštvo automobila raznih registracija, dalje pokraj možda najelitnijeg vinskog podruma u Srbiji „Šapat”, sa elegantnim salama i apartmanima, pa sve do dunavskog Monte Karla, Slankamena.
Između svega toga, iznenada na sedmom kilometru na pravcu Krčedin – Slankamen, na granici atara, krateri na putu, na kojima stradaju naročito vozila sa niskim trapom.
Nadležne nije zainteresovalo da poprave i osposobe tu deonicu čak ni kada su meštani i vikendaši sopstvenim sredstvima betonirali gotovo kilometar dug vijugavi uspon na greben koji vodi prema Slankamenu. Tu je za vreme kiša bilo potpuno nemoguće, zbog oštrog uspona i klizavog lesa, obavljati saobraćaj.
Meštani i vikendaši su decenijama iz svojih sredstava zasipali oštećenja koja se uporno obnavljaju posle kiša, uglavnom zbog cisterni i kombajna. Zaprepašćuje ovolika nebriga oko osposobljavanja i asfaltiranja puta, verovatno najatraktivnije deonice sremskog turizma. U nju su gradnjom hiljada vikendica, još od vremena SFRJ, građani pružili šansu ovom delu Srema da „napuni” svoje opštinske budžete. Valjda nešto treba i vratiti građanima – vikendašima i investitorima u sremski turizam, a za dobrobit svih.
Izvor: Politika
IN Medija
PROČITAJTE JOŠ: