Marko Gašić ne čita šta potpisuje u ime građana
Projektant pogrešio nazive ulica, Marko Gašić svojim potpisom potvrdio da ne čita sadržaje koje parafira.
![Marko Gašić ne čita šta potpisuje u ime građana Marko Gašić ne čita šta potpisuje u ime građana](https://inmedija.rs/wp-content/uploads/sites/8/2025/02/Potpis-Gasic-01.jpg)
Načelnik Odeljenja za privredu i investicije Dragan Ibročić za IN Medija potvrdio je da je greška projektanta u navodima raskrsnica ulica u vezi sa projektom Smart City 2.
-Greška je projektanta, iz Beograda je pa se potkrala greška u nazivima ulica. Raskrsnice se odnose na raskrsnice ulica Novosadska i Svetosavska, kao i na Novosadska – Zanatlijska.- objašnjava Ibročić.
Javnu nabavku od 30 miliona dinara koju potpisuje predsednik Opštine Inđija Marko Gašić u kojoj su navadene lokacije raskrsnica ulica koje ne postoje, predsednik očigledno nije pogledao.
Gašić je stavio svoj potpis na projekat u kom se navodi da će na raskrsnici ulica Kralja Petra I I Svetog Save, kao i na raskrsnici ulica Kralja Petra I i Zanatlijse biti postavljna integracijska platforma koja omogućava potpunu kontrolu nad mrežnom infrastrukturom tehničke zaštite, uz nadzor svih mrežnih video snimača i napredne opcije pregleda snimaka prema vremenskom periodu ili izabranoj kameri. Uz to, sistem pruža monitoring veza sa kamerama i alarmiranje u slučaju prekida veze, kao i mogućnost izvoza snimaka sa zvukom.
Ovo nije prvi put da predsednik opštine Inđija Marko Gašić, koji je 7 meseci na mestu prvog čoveka Inđije, potpisuje javne nabavke a da pri tom ne kontroliše šta potpisuje.
Predsednikovo neznanje koje potpisuje u ime građana
Tako je mesec i po nakon odluke o izmeni plana javnih nabavki cifra za „Medijske usluge, kupovina vremena za TV emitovanje, odnosno vremena za emitovanje programskih sadržaja“ je uvećana za 3.265.000 dinara.
Vladimir Gak je 12. jula, zadnjeg dana mandata, potpisao Odluku o izmeni plana javnih nabavki u kojoj je za „Medijske usluge, kupovina vremena za TV emitovanje, odnosno vremena za emitovanje programskih sadržaja“ predviđeno 20.193.330 dinara za te namene.
Međutim, mesec i po nakon toga 26. avgusta na istoj poziciji istog konta izmenjen je plan javnih nabavki gde je iznos uvećan za tri miliona i 265.00 dinara. Ovog puta izmenu plana javnih nabavki potpisao je Marko Gašić.
Lokalna samouprava predvidela je da potroši gotovo 23,5 miliona dinara iz opštinskog budžeta za medijski sadržaj ali mimo konkursa za sufinansiranje medijskih sadržaja koji je do ove godine bio praksa.
Srazmerno sa uvećanjem angažovanja medija kroz javne nabavke smanjen je iznos novca koji lokalna samouprava kroz konkurse nudi medijima sa lokala. Ovakvim potezom sužena je mogućnost medijima koji nemaju televizijsku produkciju da konkurišu za sredstva iz lokalnog budžeta a za informisanje građana.
Praktično finansijsku podršku medijima lokalna samouprava namerava da pruže kroz „usluge po ugovoru“, izbegavajući tako da pri dodeli novca uvažavaju odluke Saveta za štampu i REM-a, što prilikom odlučivanja o raspodeli sredstava na konkursima predviđa ZJIM (Zakon o javnom informisanju i medijima).
Iako su, po istom zakonu (ZJIM) bili dužni da konkurs za sufinansiranje medijskih projekata raspišu do 1. marta ove godine, Opština Inđija tek planira da to uradi.
Pored toga, za te namene je rapoređeno 2.815.00 dinara, skoro deset puta manje novca nego prošle godine. Javni konkurs za sufinansiranje medijskih sadržaja lokalna samouprava raspisala je 28. avgusta.
June sa kupljenom diplomom, dolkaz je da ne zna da cita. Sta ce nam jos kamera koje kad neko udari pesaka one nisu u funkciji!