Nakon godinu i po dana Gak zaključio da je Lasta prešla sve granice
Od maja prošle godine predstavnici lokalne vlasti tvrde da će problem sa funkcionisanjem javnog prevoza biti uskoro rešen. Predsednik opštine, Vladimir Gak, je još tada najavio da je rešenje problema ulazak u javno – privatno partnerstvo sa Lastom te da će se do nove godine biti rešeno pitanje javno – privatnog partnerstva. Umesto toga, za […]
Od maja prošle godine predstavnici lokalne vlasti tvrde da će problem sa funkcionisanjem javnog prevoza biti uskoro rešen. Predsednik opštine, Vladimir Gak, je još tada najavio da je rešenje problema ulazak u javno – privatno partnerstvo sa Lastom te da će se do nove godine biti rešeno pitanje javno – privatnog partnerstva. Umesto toga, za sredu 2. novembra zakazan je hitan sastanak sa predstavnicima Laste.
Devetnaestog maja prošle godine lokalna vlast je najavila da je obezbeđeno pet novih autobusa za potrebe javnog gradskog prevoza. Nabavkom novih vozila, tada je saopšteno, gradski prevoz je poboljšan a usluga podignuta na viši nivo.
Opština Inđija ušla je u proces javno-privatnog partnerstva sa prevoznikom Lasta kako bi se dodatno unapredio i osavremenio sistem funkcionisanja gradskog prevoza. Iz lokalne samouprave su, u maju prošle godine, naveli da je cilj JPP-a da Inđija dobije do 15 novih autobusa koji će u potpunosti zadovoljiti potrebe stanovništva.
Međutim, već početkom ove školske godine bilo je jasno korisnicima usluga javnog prevoza da su stvari na terenu daleko od očekivanog. Đaci i radnici okolnih sela su kasnili u školu i na posao jer se dešavalo da autobus ne stigne ili kasni. Tada je počelo da se govori među putnicima da je razlog katastrofalnog stanja u AD Lasta zapravo stečaj što je za IN Medija demantovala Melina Jerotijević iz službe marketinga “Lasta” A.D.
Slične vesti:
Kao što smo naveli, predsednik opštine Inđija Vladimir Gak je početkom septembra 2022. godine izjavio da će do nove godine biti rešeno pitanje javno – privatnog partnerstva, gde će biti jasno navedeno da autobusi moraju biti novi i da imaju dovoljan broj radnika (vozača).
Ukoliko ugovor ne bude upotpunjen i sa kaznenim poenima za davanje usluge prevoza ugovor neće biti potpisan, kazao je Gak Prema njegovim reima, dodatni problem je u tome što ne postoji velik broj prevoznika koji ispunjavaju potrebne uslove te je Lasta praktično monopolista.
Dva meseca nakon njegove izjave iz lokalne samouprave stiže saopštenje u kom se navodi da predsednik Gak zahteva hitan sastanak sa predstavnicima Laste, koji je planiran da se održi u sredu 2. novembra.
Za lokalne medija Vladimir Gak je rekao da su njegova očekivanja nakon sastanka da se „situacija malo poboljša„.
– Očekujem da stvano malo poboljšamo tu situaciju i da to ne bude jednokratno. Nezadovoljni su ljudi koji idu na posao, deca koja idu u školu. Stvarno ne funkcioniše nikako i mislim da je Lasta baš prešla sve granice sa neozbiljnošću. – kazao je Gak.
Na sastanku će prema najavama iz lokalne sampouprave, biti i predstavnici Saveta mesnih zajednica
Javni prevoz Inđija je počeo sa funkcionisanjem u julu 2011. godine sa dve kružne linije koje prolaze kroz sva naseljena mesta Opštine Inđija.
Od samog početka se pojavio problem lošeg reda vožnje, rasporeda autobuskih stajališta i samog vremena putovanja
M.B. (IN Medija)
Pročitajte još: