Ne odgovarajte na zlonamerne poruke koje navodno šalju banke
Forum za prevenciju zloupotreba platnih kartica Privredne komore Srbije (PKS) poručio je danas da građani ne treba da odgovaraju na poruke u kojima im se navodno obraća banka.
U ovim porukama banka navodno traži od građana da hitno ažuriraju podatke o računu, kartici ili druge podatke.
Forum je naglasio da su takve poruke uvek zlonamerne i da za cilj imaju kompromitaciju i zloupotrebu podataka.
Na takve poruke nikada ne treba odgovarati ili postupati po instrukcijama koje se u takvoj poruci dobiju, saopštio je Forum.
–Banke od svog klijenta nikada neće tražiti da na ovaj način verifikuje svoje naloge za digitalno bankarstvo, dostavi podatke o platnoj kartici, niti će pretiti da će računi, nalozi ili kartice biti blokirani ukoliko klijent ne preduzme navedene korake. – naveo je Forum.
Forum je ukazao da bi građani za sva pitanja, sumnje i nedoumice uvek trebalo da prvo kontaktiraju svoju banku poznatim i proverenim kanalima komunikacije, naglašeno je u saopštenju.