• Obrazovana Komisija za realizaciju mera energetske sanacije

    Na današnjoj sednici Opštinskog veća , obrazovana je Komisija za realizaciju mera energetske sanacije objekata na području opštine Inđija. Ovo je bio uslov Ministarstva rudarstva i energetike kako bi se krenulo sa projektom za koji je opština Inđija, nakon konkursa, dobila 12 miliona dinara. Podsećanja radi, opština Inđija je 11.februara  ove godine aplicirala na Кonkursu […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Obrazovana Komisija za realizaciju mera energetske sanacije

    Na današnjoj sednici Opštinskog veća , obrazovana je Komisija za realizaciju mera energetske sanacije objekata na području opštine Inđija. Ovo je bio uslov Ministarstva rudarstva i energetike kako bi se krenulo sa projektom za koji je opština Inđija, nakon konkursa, dobila 12 miliona dinara.

    Podsećanja radi, opština Inđija je 11.februara  ove godine aplicirala na Кonkursu Ministarstva rudarstva i energetike, na kome su joj dodeljena sredstva u iznosu od 12.000.000,00 dinara za energetsku sanaciju objekata na teritoriji opštine nakon čega je 11. marta potpisan ugovor sa Ministarstvom rudarstva i energetike kojim je predviđeno da Opštinsko veće opštine Inđija Rešenjem obrazuje komisiju za realizaciju mera energetske sanacije objekata.

    Foto opština Inđija: Šef kabineta predsednika opštine Inđija, Nemanja Milojević

    Večnici su na današnjoj sednici obrazovali Komisiju koju čine 11 članova i to: Dragan Ibročić, Milan Ćurčić, Željana Trbović, Perica Radošević, Dragan Surla, Milorad Božić, Dragan Došen, Jelena Jojić, Nadežda Marinković, Branislav Mazinjanin i Nikola Bandulaja.

    Za rad komisije je predviđena i mesečna naknada od 20 000 dinara (neto) za člana dok je za predsednika Komisije predviđeno 25 000 dinara (neto).

    Kako je ranije objasnio predsednik opštine Inđija, Vladimir Gak  Opština je za ovu namenu izdvojila 12 miliona dinara, isto toliko je dalo ministarstvo i 50 odsto daju sami građani.

    U prevod,  kada se neko od građana prijavi, pedeset odsto ukupne cene plaća lokalna samouprava I ministarstvo dok drugu polovinu finansiraju građani. To znači da će između 600 ili 700 građana moći da zamene stolariju. – kazao je nedavno predsednik opštine Inđija Vladimir Gak.

    Osnovna dva uslova da bi se konkurisalo za zamenu stolarije bilo da je u pitanju stan ili kuća, jeste da je nekretnina u vlasništvu lica koje se prijavljuje, dok je drugi da neko u objektu živi.

    Sledeći korak je biranje firme za ugradnju stolarije koja vlasniku stana izdaje predračun, potreban prilikom predaje prijave na javni poziv. Javne pozive na koje će moći da se prijave vlasnici objekata, raspisuje svaka opština pojedinačno.

    IN Medija

    Pogledaj još:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/gak-uskoro-formiranje-komisije-i-pravilnika-za-konkurs-o-zameni-stolarije/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija