Opština Inđija: Zlonamerni komentari zahtevaju adekvatan odgovor
Lokalna samouprava u Inđiji se danas oglasila saopštenjem povodom, kako se navodi, „Кonstantnim zlonamernim, negativnim“ komentarima na društvenim mrežama koji su upućeni institucijama na teritoriji opštine Inđija. – Povodom širenja dezinformacija na društvenim mrežama, upućenih Službi za zdravstvenu zaštitu žena Doma zdravlja „ dr Milorad Mika Pavlović“, obaveštavamo vas: Pacijentkinja koja se javila sa malim […]
Lokalna samouprava u Inđiji se danas oglasila saopštenjem povodom, kako se navodi, „Кonstantnim zlonamernim, negativnim“ komentarima na društvenim mrežama koji su upućeni institucijama na teritoriji opštine Inđija.
– Povodom širenja dezinformacija na društvenim mrežama, upućenih Službi za zdravstvenu zaštitu žena Doma zdravlja „ dr Milorad Mika Pavlović“, obaveštavamo vas: Pacijentkinja koja se javila sa malim detetom oko 6:30 dobila je adekvatne informacije od nadležnog osoblja Službe. Obzirom na trijažu, koju vrše sestre u Službi, utvrđeno je da pacijentkinja nije hitna i da može da sačeka na pregled. Svako hitno stanje prima se odmah, bez zakazivanja i bez obzira koji lekar trenutno radi. Ukoliko je iz nekog razloga lekar odsutan, sestra svaku pacijentkinju koja je hitna lično sprovodi u Službu hitne medicinske pomoći, gde bude pregledana i po potrebi upućena ili transportovana sanitetskim vozilom u neku od ginekološko akušerskih klinika. – navodi se u saopštenju.
Iz lokalne samouprave poručuju da „zbog zakonskog prava na korišćenje godišnjeg odmora zaposlenih u Službi može doći do gužve i dužeg čekanja, zbog većeg obima posla, kako bi sve pacijentkinje dobile neophodnu zdravstvenu zaštitu.
– Što se tiče preventivnih pregleda, oni se regularno zakazuju u slobodne termine i rade se svakog dana. – zaključuje se u saopštenju.
IN Medija