Pošta Srbije upozorava građane na novu prevaru
„Pošta Srbije“ upozorava na novu prevaru građana – tzv. fišing mejlove u kojima se traži uplata novca putem platnih kartica, a zloupotrebljeno je ime i logotip ovog javnog preduzeća. Javnom preduzeću „Pošta Srbije” prijavljen je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte Srbije kojim se građanima lažnim mejlovima sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu […]
„Pošta Srbije“ upozorava na novu prevaru građana – tzv. fišing mejlove u kojima se traži uplata novca putem platnih kartica, a zloupotrebljeno je ime i logotip ovog javnog preduzeća.
Javnom preduzeću „Pošta Srbije” prijavljen je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte Srbije kojim se građanima lažnim mejlovima sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju isporuke izvesne pošiljke.
U pitanju je fišing prevara (pokušaj krađe podataka građana) – mejlovi stižu sa adresa i sadrže linkove ka stranicama koje nisu u vlasništvu Pošte Srbije, a na kojima se traži uplata novca putem platnih kartica. Građanima savetujemo da budu oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim mejlovima i da ne unose svoje podatke, navodi se u saopštenju Pošte.
Ponovo skreću pažnju da Pošta Srbije na ovaj način ne komunicira sa korisnicima i da ukoliko dobiju mejlove ili poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih.
Za edukaciju, dodatne informacije i pružanje pomoći građanima ukoliko imaju nedoumice, dostupna je stranica Onlajn bezbednost na korporativnom sajtu Pošte Srbije.
Kontakt centar Pošte Srbije na brojevima telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, na raspolaganju je, takođe, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Slučaj je prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije, naveli su iz Pošte.
POGLEDAJ JOŠ:
IN Medija