Predsedniče, upalite hemijsku kad potpisujete ugovor
Opština Inđija pohvalila se kasno večeras na društvenim mrežama da je predsednik opštine Marko Gašić potpisao ugovor vredan 45.600.000 dinara. A da li je ugovor zaista potpisan?

Prema navodima lokalne samouprave, ugovor je potpisan sa pokrajinskim sekretarom za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo Vladimirom Galićem, a njime je predviđeno uklanjanje divljih deponija sa poljoprivrednog zemljišta u katastarskoj opštini Čortanovci.
Ipak, fotografije sa događaja koje su plasirane na zvaničnim društvenim mrežama pokazuju samo dobru volju predsednika da potpiše ugovor – ali i to da hemijska kojom navodno potpisuje nije bila upaljena. Na dve objavljene fotografije jasno se vidi da je hemijska ugašena.
Kako se navodi u saopštenju Opštine Inđija, vrednost ugovora iznosi 45 miliona i 600 hiljada dinara, a cilj projekta je unapređenje uslova za poljoprivrednu proizvodnju u Čortanovcima.
-Ova investicija imaće veliki značaj za očuvanje životne sredine i zaštitu poljoprivrednog zemljišta, a ujedno će doprineti unapređenju uslova za poljoprivrednu proizvodnju na ovom području.- navodi se u saopštenju.
Kamera je dobar prijatelj ali loš sluga
Od početka mandata, kome se uskoro navršava godina, predsednik Marko Gašić ponaša se kao lokalni influenser – svakodnevno objavljuje visoko produkcijske video-snimke svojih aktivnosti na društvenim mrežama. Istovremeno, zvanični sajt Opštine ostaje gotovo bez sadržaja koji je od značaja za građane. Vesti se objavljuju tek jednom mesečno, čime je Inđija među najzatvorenijim opštinama u pogledu informisanja javnosti.
Građani na mrežama mogu da isprate kako Gašić peške odlazi na posao, pozdravlja se sa saradnicima, daje izjave ispred zgrade opštine, putuje gradskim autobusom sa načelnikom za privredu i investicije. Sve to beleže dronovi i kamere.
Otvarao je bazene, parkinge, trgove, delio pakete, glumio seoskog lekara, ispraćao decu na more, dočekivao strane delegacije, polagao vence i uvek imao posebnu pažnju za Osmi mart.
Njegove objave karakterišu kratki, efektni video klipovi, puni boja, dinamični, sa muzičkom podlogom i instant informacijama. Ciljna grupa očigledno su mlađi birači.
U jednom od Instagram storija predsednik Gašić je „priznao“ da je Ćaci. Ovim potpisivanjem ugašenom hemijskom – to je, čini se, i dokazao.