Saobraćajne nesreće u Inđiji: Najviše nezgoda sredom, najopasniji deo dana podne
Pred odbornicima lokalnog parlamenta na sledećoj sednici naći će se i izveštaj Saveta za bezbednost saobraćaja na tritoriji Opštine Inđija. Ovaj šestomesečni izveštaj donosi i određene zaključke o načinima rešavanja „kritičnih tačaka“ na kojima se najčešće dešavaju saobraćajne nesreće.
Prema izveštaju Saveta za bezbednost saobraćaja Opštine Inđija, u prvih šest meseci 2024. godine utvrđeno je nekoliko ključnih mesta gde se najčešće dešavaju saobraćajne nesreće. Na tim mestima planira se pojačan nadzor kako bi se sprečili dalji udesi.
U izveštaju se navodi da se u poslednje četiri godine broj saobraćajnih nesreća smanjio, kao i broj povređenih i nastradalih. Kada uporedimo period od 2020. do 2024. godine, bezbednost saobraćaja u Inđiji je poboljšana.
Od početka godine, u Inđiji je zabeleženo 59 saobraćajnih nezgoda – 39 sa povređenima i 20 sa samo materijalnom štetom. Na sreću, niko nije poginuo, ali je 11 ljudi zadobilo teže telesne povrede. Šteta od nezgoda procenjena je na oko 4,7 miliona dinara.
Policija je od januara do juna podnela 1626 prekršajnih prijava. Od toga, 462 vozača su isključena iz saobraćaja, a čak 284 su vozila pod uticajem alkohola. Njih 26 nije imalo vozačku dozvolu, 8 je vozilo iako su imali zabranu, a 144 vozača spadaju u druge prekršaje.
Za šest meseci isključeno je i 41 vozilo, dok je 58 vozača zadržano u policiji zbog alkoholisanog stanja.
Jedan zanimljiv podatak je da se u Inđiji najviše saobraćajnih nesreća dešava sredom, a potom ponedeljkom. Najopasniji deo dana je podne, a najčešće nezgode se dešavaju između 14 i 15 sati, kao i od 16 do 18 sati.
Najviše nezgoda dogodilo se na državnom putu, posebno na raskrsnicama „Krst“ i „Devijacija“, kao i u centru grada kod ulica Kralja Petra, Branka Radičevića i Sonje Marinković. Ove raskrsnice su označene kao kritične tačke, pa su upućeni zahtevi za dodatne mere bezbednosti.
Pored toga, benzinske pumpe uz državne puteve su označene kao problematične zbog nedostatka saobraćajnih znakova, što često dovodi do nesreća.
Na putu ka industrijskoj zoni kod Monusa takođe se često dešavaju nezgode.
U prvih šest meseci ove godine, 30 vozača je sankcionisano zbog nepravilnog prevoza dece, a dve saobraćajne nezgode uključivale su troje dece mlađe od 14 godina, koja su zadobila lakše povrede.
Na kraju izveštaja se zaključuje da je saobraćaj u Inđiji relativno bezbedan, ali da se očekuje porast broja stanovnika, što bi moglo dovesti do povećanja broja vozila i, nažalost, nezgoda.
Kriticne tacke su svuda gde je ex direktor Indjija puta pokusavajuci da bude pametan crtao peaacke prelaze tamo gde nema osnova za njihovo postojanje, kao ni uspotivaci i druga horitontalna signalizacija koja je upravo njegova privatna firma postavljala. Zato dolazi do kolapsa.,pa vidiite kakav ce kolaps ostati kad ode sa sadasnje funkcije.