• Sistem 48: U avgustu samo 10 zahteva

    Kako se može videti na zvaničnom sajtu opštine Inđija, u avgustu je Sistemu 48 ukupno podneto samo 10 zahteva građana. Od tog broja, devet se odnosilo na zamenu javne rasvete dok se jedan zahtev upućen Sistemu 48 odnosio na prskanje komaraca u Čortanovcimma. Pomenuti zahtev je ujedno i jedini koji nije rešen a u obrazloženju administrator […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Sistem 48: U avgustu samo 10 zahteva

    Kako se može videti na zvaničnom sajtu opštine Inđija, u avgustu je Sistemu 48 ukupno podneto samo 10 zahteva građana. Od tog broja, devet se odnosilo na zamenu javne rasvete dok se jedan zahtev upućen Sistemu 48 odnosio na prskanje komaraca u Čortanovcimma. Pomenuti zahtev je ujedno i jedini koji nije rešen a u obrazloženju administrator piše:  

    – Poštovani, komarce smo prskali u dva navrata koliko je i bilo predviđeno. Ukoliko se ukaže potreba izvršićemo dodatno prskanje komaraca kada vremenski uslovi budu povoljni. Srdačan pozdrav. 

    Zvanični sajt opštine Inđija

    Srdačan pozdrav je verovatno i nekada jedinstvenom informacionom sistemu u Evropi jer građani Inđije ili nemaju komunalne probleme ili je zbog neažurnosti predstavnika lokalne samouprave ovaj Sistem postao nepotreban.

    S druge strane, pojedina javna preduzeća u Inđiji su donela odluku da sa građanima komuniciraju putem društvenih mreža, najčešće Facebook-a.  Ali, vid komunikacije je jednosmeran jer osim promocije javnog preduzeća nema odgovora na postavljena pitanja. Bar ne na ona koja nisu po volji administraotora.

    Početak realizacije projekta “Sistem 48” je davna 2004. godina kada je Agencija Sjedinjenih Američkih  država za međunarodni razvoj (USAID) preko Programa za reformu lokalne samouprave u Srbiji (SLGRP) započela pilot projekat Citi Stat u Inđiji i Paraćinu. Kada je implemetiran, stanovnici opštine Inđija su odmah prihvatili ulogu koja im je dodeljena u rukovođenju lokalnom samoupravom.

    Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini,Sistem 48 omogućio je rešavanje problema i zahteva građana, koji pomoću njega lakše i brže rešavaju problem iz domena komunalnih preduzeća. Prema ranijim izveštajima opštine Inđija , u proseku je na 6 meseci bilo obrađeno preko 2500 zahteva građana (preko 400 zahteva mesečno).

    Od uvođenja SIstema 48 pa do danas ukupan broj zahteva: je 40896. Međutim, poslednjih godina sve je manje Inđinčana koji se obraćaju nadležnimma putem SIstema 48. 

    IN Medija  

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija

    Obustava vodosnabdevanja u Inđiji 21. novembra

    JKP Vodovod i kanalizacija saoptilo je da će u delu Inđije zbog radova na vodovodnoj mreži doći do prekida vodosnabdevanja 21. novembra 2024. godine, u periodu od 9 do 13 časova. […]