SSP Inđija: Nadležni vrše torturu nad motoristima
“Slažemo se da je potrebno regulisati kretanje dvotočkaša pešačkom zonom, smatramo da je neophodno prethodno obezbediti parking prostor za iste”
Reagujući na objavu medija o pešačkoj zoni u Inđiji, opštinski odbor Stranke slobode i pravde naveo je u svom saopštenju da su ovog puta na meti nadležnih organa motociklisti.
OO SSP Inđija predložio je nadležnima da se obezbedi prostor za parkiranje dvotočkaša u pešačkoj zoni.
–Videli smo prošle nedelje ukazivanje na problem raznih vozila u pešačkoj zoni u centru Inđije. Iako je jasno istaknuto da je prostor centra pešačka zona, građani godinama isti koriste za kretanje automobilima, motociklima i biciklima. Neki opravdano, neki ne. Takvo ponašanje je godinama uglavnom tolerisano od strane nadležnih organa, ali posle saopštenja grupe građana, vidimo pravu okupaciju nadležnih organa na prostor pešačke zone i pravu torturu prema građanima koji većinski koriste svoje dvotočkaše primereno prostoru, ali ipak bivaju kažnjeni ili upozoreni na nezakonito ponašanje. Možemo slobodno reći da je u pitanju tortura nadležnih organa prema građanima jer građanima nije ponuđen primeren prostor za parkiranje svojih dvotočkaša u pešačkoj zoni. Slažemo se da je potrebno regulisati kretanje dvotočkaša pešačkom zonom, smatramo da je neophodno prethodno obezbediti parking prostor za iste kao i doneti odluku o ponašanju korisnika vozila u pešačkoj zoni. Bez obzira što je taj prostor namenjen za kretanje pešaka, neophodno je i regulisati korišćenje vozila u istoj jer to nije livada već višenamenski prostor. – kaže se u saopštenju.
OO SSP Inđije u svom saopštenju predlaže opštinskim organima da prvo opredele prostor u okviru pešačke zone za parkiranje dvotočkaša jer.”zaista nema smisla da se prema rečima nadležnih organa koristi parking za automobile u te svrhe, to smatramo izrazitom bahatošću jer i parkinga za automobile nedostaje u velikom broju.”
–Opredeljivanje prostora za parkiranje dvotočkaša je vrlo jednostavno i veoma jeftino, potrebna je kanta boje kojom bi se isti obeležio što košta otprilike 1000 dinara. Drugi deo rešenja problema je donošenje odluke o ponašanju korisnika vozila, potom edukacija građana povodom iste. Tek onda mogu da se angažuju nadležni organi sa merama represije. Neophodno je da u sprovođenju odluke svi građani budu jednaki, da nema povlašćenih kategorija, lica ili organizacija. – zaključuje se u saopštenju OO SSP Inđija.
PROČĆITAJTE JOŠ:
Konačno počela primena opštinske Odluke donete 2017. godine o regulaciji saobraćaja u pešačkoj zoni