• SSP: Sokolu potkresana krila, skupo plaćena pruga kod Inđije nije izdržala ni deset meseci

    Na četiri deonice brze pruge Beograd – Novi Sad, u ukupnoj dužini od šest kilometara vozovi se kreću sporije zbog „loše geometrije koloseka“. Zbog toga su Železnice Srbije 10. januara naložile mašinovođama da brzinu voza sa 200km/h spuste na 160km/h, tvrdi Stranka slobode i pravde (SSP). SSP navodi da su lagane vožnje, kako piše u […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    SSP: Sokolu potkresana krila, skupo plaćena pruga kod Inđije nije izdržala ni deset meseci
    Foto: IN Medija

    Na četiri deonice brze pruge Beograd – Novi Sad, u ukupnoj dužini od šest kilometara vozovi se kreću sporije zbog „loše geometrije koloseka“. Zbog toga su Železnice Srbije 10. januara naložile mašinovođama da brzinu voza sa 200km/h spuste na 160km/h, tvrdi Stranka slobode i pravde (SSP).

    SSP navodi da su lagane vožnje, kako piše u dopisu Železnica, naložene na delovima pruge između Stare Pazove i Inđije, kao i na delu od Beške do Karlovačkih Vinograda.

    Do ovakve odluke je došlo jer su mašinovođe prijavile lupanje i podrhtavanje garnitura na pomenutim deonicama uz napomenu da je saobraćaj po projektovanim brzinama nebezbedan, dodaje se u saopštenju.

    SSP javno postavlja pitanja nadležnima u Železnicima i Vladi Srbije:
    Kako je moguće da potpuno nova skupo plaćena pruga nije izdržala ni deset meseci upotrebe?
    – Da li je moguće i u kom roku otkloniti uočene nedostatke? Ko će snositi troškove popravke?
    – Ko će izvoditi radove kada se zna da neke od kompanija koje su taj posao dobile bez tendera više nisu u Srbiji?

    SSP je zatražila i sankcije za one koji su odgovorni za to što srpski „Soko“ od 10. januara sporije leti.

    Dopis (izvor: SSP)

    Ta stranka podseća i da je više puta, tokom izvođenja radova na pruzi Beograd – Novi Sad, upozoravala na probijanje rokova, rast cene i loš kvalitet radova, kao i da je postavljala pitanje zašto Srbija gradi prugu za brzine do 200km/h umesto pruge sa maksimalnom brzinom do 160km/h, koja je, kako se navodi, mnogo jeftinija i lakša za održavanje.

    – Svaki put smo za te tvrdnje napadnuti od strane vlasti kao neznalice i protivnici napretka Srbije. Danas, nepunih godinu dana od završetka radova stigla je potvrda da smo bili u pravu – zaključuje SSP u saopštenju.

    Železnice Srbije se nisu oglašavale.

    Radovan Nikolić (IN Medija)

    PROČITAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/luki-siri-zonu-centra-indjije/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Studeti iz Novog Pazara marširaće do Novog Sada

    Studenti Novog Pazara organizovaće šestnaestodnevni studentski marš do Novog Sada povodom obeležavanja godišnjice od pada nadstrešnice železničke stanice, kada je poginulo 16 […]