• SSP: Sokolu potkresana krila, skupo plaćena pruga kod Inđije nije izdržala ni deset meseci

    Na četiri deonice brze pruge Beograd – Novi Sad, u ukupnoj dužini od šest kilometara vozovi se kreću sporije zbog „loše geometrije koloseka“. Zbog toga su Železnice Srbije 10. januara naložile mašinovođama da brzinu voza sa 200km/h spuste na 160km/h, tvrdi Stranka slobode i pravde (SSP). SSP navodi da su lagane vožnje, kako piše u […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    SSP: Sokolu potkresana krila, skupo plaćena pruga kod Inđije nije izdržala ni deset meseci
    Foto: IN Medija

    Na četiri deonice brze pruge Beograd – Novi Sad, u ukupnoj dužini od šest kilometara vozovi se kreću sporije zbog „loše geometrije koloseka“. Zbog toga su Železnice Srbije 10. januara naložile mašinovođama da brzinu voza sa 200km/h spuste na 160km/h, tvrdi Stranka slobode i pravde (SSP).

    SSP navodi da su lagane vožnje, kako piše u dopisu Železnica, naložene na delovima pruge između Stare Pazove i Inđije, kao i na delu od Beške do Karlovačkih Vinograda.

    Do ovakve odluke je došlo jer su mašinovođe prijavile lupanje i podrhtavanje garnitura na pomenutim deonicama uz napomenu da je saobraćaj po projektovanim brzinama nebezbedan, dodaje se u saopštenju.

    SSP javno postavlja pitanja nadležnima u Železnicima i Vladi Srbije:
    Kako je moguće da potpuno nova skupo plaćena pruga nije izdržala ni deset meseci upotrebe?
    – Da li je moguće i u kom roku otkloniti uočene nedostatke? Ko će snositi troškove popravke?
    – Ko će izvoditi radove kada se zna da neke od kompanija koje su taj posao dobile bez tendera više nisu u Srbiji?

    SSP je zatražila i sankcije za one koji su odgovorni za to što srpski „Soko“ od 10. januara sporije leti.

    Dopis (izvor: SSP)

    Ta stranka podseća i da je više puta, tokom izvođenja radova na pruzi Beograd – Novi Sad, upozoravala na probijanje rokova, rast cene i loš kvalitet radova, kao i da je postavljala pitanje zašto Srbija gradi prugu za brzine do 200km/h umesto pruge sa maksimalnom brzinom do 160km/h, koja je, kako se navodi, mnogo jeftinija i lakša za održavanje.

    – Svaki put smo za te tvrdnje napadnuti od strane vlasti kao neznalice i protivnici napretka Srbije. Danas, nepunih godinu dana od završetka radova stigla je potvrda da smo bili u pravu – zaključuje SSP u saopštenju.

    Železnice Srbije se nisu oglašavale.

    Radovan Nikolić (IN Medija)

    PROČITAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/luki-siri-zonu-centra-indjije/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Priveden Savo Manojlović

    Nekoliko policajaca je lidera pokreta Kreni-promeni Sava Manojlovića oborila na zemlju i maltretira ga tokom blokade Starog savskog mosta, nakon čega su ga priveli tako što su ga odneli sa […]