TikTok postao gledaniji od Youtube
Korisnici aplikacija u Velikoj Britaniji i SAD provode više vremena na Tiktoku nego na YouTube, sugeriše novi izveštaj. Podaci firme App Annie za praćenje aplikacija pokazuju da je prosečno vreme provedeno na aplikaciji kao i nivo angažovanja veći na TikToku. Ipak, YouTube zadržava prvo mesto po ukupnom vremenu provedenom na platformi jer ima mnogo više […]
Korisnici aplikacija u Velikoj Britaniji i SAD provode više vremena na Tiktoku nego na YouTube, sugeriše novi izveštaj.
Podaci firme App Annie za praćenje aplikacija pokazuju da je prosečno vreme provedeno na aplikaciji kao i nivo angažovanja veći na TikToku.
Ipak, YouTube zadržava prvo mesto po ukupnom vremenu provedenom na platformi jer ima mnogo više korisnika u celini. Video gigant u vlasništvu Gugla procenjuje se na dve milijarde mesečnih korisnika, dok TikTok je stojao na 700 miliona prošle godine.
I pored toga što TikTok ima skoro tri puta manje korisnika, više se koristi.
U izveštaju se navodi da jedan od razloga za to je kratki format videa, autentični sadržaj kao i mogućnost prenosa uživo – live video.
Stefan Simonović