„Turistički cvet“ Inđiji
Turistička organizacija opštine Inđija I ove godine izabrana za jednu od tri najbolje u Srbiji na konkursu za dodelu „Turističkog cveta”, najprestižnije nagrade u oblasti turizma. Inđija je jedini predstavnik AP Vojvodine i lokalnih samouprava sa teritorije Srbije koji je ušao u krug najboljih, dok su ostali kandidati u tom krugu gradovi. U ocenjivanju se […]
Turistička organizacija opštine Inđija I ove godine izabrana za jednu od tri najbolje u Srbiji na konkursu za dodelu „Turističkog cveta”, najprestižnije nagrade u oblasti turizma.
Inđija je jedini predstavnik AP Vojvodine i lokalnih samouprava sa teritorije Srbije koji je ušao u krug najboljih, dok su ostali kandidati u tom krugu gradovi.
U ocenjivanju se posebna pažnja obraća na nove programe, inovativne projekte, kreativne inicijative, angažman pojedinaca i organizacija kojima je obogaćena turistička ponuda Srbije. Žiri čini pet članova, afirmisanih stručnjaka iz oblasti turizma i medija, dok se šesta ocena dobija na osnovu glasanja internet publike.
-U Srbiji postoji 136 turističkih organizacija i Turistička organizacija opštine Inđija je ponosna na činjenicu da je svojim radom zavredila da se već drugu godinu zaredom nađe u samom vrhu na nacionalnom nivou.Za nas je ovo značajno priznanje i potvrda da su naš rad i trud prepoznati, ali i velika motivacija da i u budućem periodu nastavimo sa uspešnom realizacijom naših projekata.- ističe za IN Medija direktor TO Milan Bogojević.
On je kazao da su za narednu godinu su već započeta dva velika projekta za koja veruje da će Inđiju pozicionirati među najatraktivnije destinacije u Srbiji.
-To su izgradnja šetališta iznad vode duž obale Dunava u Starom Slankamenu i projekat koji su mediji nazvali „Srpska Кapadokija“ – letenje balonom na topao vazduh na Кrčedinskoj adi, projekat koji je od samog početka izazvao veliko interesovanje turista i za koji sam siguran da će uveliko prerasti lokalni značaj i biti nov atraktivan turistički proizvod na nivou Srbije, pa i šire jer će biti jedinstven u čitavom regionu. Uvešćemo redovnu liniju katamaranom do Кrčedniske ade, radićemo na unapređenju ponude Кeltskog sela, u okviru kog ćemo izgraditi avantura park za decu, još nekoliko keltskih kuća za potrebe novih sadržaja. – objašnjava Bogojević.
Prema njegovim rečima planovi turističke oranizacije su veliki i u promociji celokupne turističke ponude, u smislu intenziteta i praćenja savremenih trendova digitalnog marketinga.
V.M (IN Medija)
Pročitaj još: