• Apple pokreće novu revoluciju: Ovaj proizvod će promeniti sve

    Skoro 15 godina nakon što je iPhone izazvao revoluciju u domenu pametnih telefona, Apple sklapa kockice za ono za šta se nada da će postati sledeći uređaj koji će promeniti industriju. Radi se o uređaju koji spaja digitalni svet sa stvarnim – VR naočarima. Kompanija je već angažovala holivudske režisere kao što je Džon Favru […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Apple pokreće novu revoluciju: Ovaj proizvod će promeniti sve

    Skoro 15 godina nakon što je iPhone izazvao revoluciju u domenu pametnih telefona, Apple sklapa kockice za ono za šta se nada da će postati sledeći uređaj koji će promeniti industriju.

    Radi se o uređaju koji spaja digitalni svet sa stvarnim – VR naočarima.

    Kompanija je već angažovala holivudske režisere kao što je Džon Favru za razvoj video sadržaja za naočare, za koje se očekuje da će biti predstavljene sledeće godine.

    Džon Favru, izvršni producent „Prehistoric Planet“ na Apple TV+, radi na tome da oživi dinosauruse iz serije, kako piše Njujork Tajms, “na uređaju koji izgleda kao par skijaških naočara, čija je svrha da ponudi novo iskustvo virtuelne i proširene realnosti”.

    Na svojoj godišnjoj konferenciji za programere (WWDC) u ponedeljak, Apple planira da predstavi softverske alate koji će omogućiti aplikacijama da dodaju nove funkcije kamere i glasa, postavljajući temelj za interfejs kojim će kupci moći da upravljaju uz pomoć VR naočara, prema dokumentima koje je pribavio Njujork Tajms.

    Portparolka Epla Trudi Miler odbila je da komentariše buduće projekte.

    Fotografija: Starkvisuals

    Trka za definisanje budućnosti virtuelne stvarnosti

    Planiranim naočarima Apple ulazi u novu trku definisanja budućnosti virtuelne stvarnosti.

    Microsoft, Google i Fejsbukova matična kompanija Meta su već u različitim fazama razvoja svog VR softvera i hardvera.

    Tim Kuk, izvršni direktor Epla, godinama govori o potencijalu virtuelne realnosti. On je 2016. rekao investitorima da kompanija aktivno ulaže u VR i smatra da je to „velika komercijalna prilika“.

    POGLEDAJ JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/studija-drustvene-mreze-cine-ljude-zaboravnima-ni-ne-secaju-se-sta-su-citali/

    Naslovna fotografija: Duophenom/ Pexels
    Stefan Simonović/ nova.rs

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije TEHNOLOGIJA

    Upozorenje korisnicima Yettel banke

    Yettel banka upozorila je korisnike da se pojavio lažni profil banke u kom pozivaju da se učestvuje u anketi i da korisnici ne pristuipaju anketi I ne ostavljaju lične […]