• Budućnost Fejsbuka je u „metaverzumu“

    Suosnivač Fejsbuka Mark Zakerberg opisao je budućnost svoje kompanije. Vizija koju je izneo nije zasnovana na oglašavanju koje obezbeđuje veći profit kompanije, niti na širenju mreže koja već ima skoro tri milijarde aktivnih korisnika mesečno, piše Nujorker. Zakerberg je rekao da je njegov cilj da Fejsbuk pomogne u izgradnji metaverzuma, reči koja kao da je […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Budućnost Fejsbuka je u „metaverzumu“

    Suosnivač Fejsbuka Mark Zakerberg opisao je budućnost svoje kompanije. Vizija koju je izneo nije zasnovana na oglašavanju koje obezbeđuje veći profit kompanije, niti na širenju mreže koja već ima skoro tri milijarde aktivnih korisnika mesečno, piše Nujorker.

    Zakerberg je rekao da je njegov cilj da Fejsbuk pomogne u izgradnji metaverzuma, reči koja kao da je postala opsesija za svakoga ko pokušava da se bavi predviđanjem finansijskih tokova i na taj način profitira, najpre od novih tehnologija.

    – Očekujem da će ljudi preći sa toga da nas vide prvenstveno kao kompaniju društvenih medija, već kao kompaniju metauniverzuma, rekao je Zakerberg.

    Foto: Dullhunk

    On je ponudio i svoju definiciju metaverzuma, kao “virtuelnog okruženja u kojem možete biti prisutni sa ljudima u digitalnim prostorima”, odnosno kao internet unutar koga se nalazite, a ne posmatrate ga samo sa strane.

    Zakerberg veruje da je to naslednik mobilnog interneta.

    – U osnovi ćete moći da učinite sve što možete na internetu danas, kao i neke malo drugačije stvari poput plesa. U budućnosti bismo mogli hodati Fejsbukom, birati garderobu, ili posedovati imovinu na digitalnoj teritoriji mreže. Svaka aktivnost u onome što smo nekad smatrali stvarnim svetom razviće ekvivalent u metaverzumu, sa pratećim mogućnostima da se recimo potroši novac za određene usluge i aktivnosti – objasnio je Zakerberg.

    Foto: Robert Scoble

    Metaverzum predstavlja viziju budućnosti u kojoj i kultura može postojati u svim oblicima. Intelektualna svojina – izraz koji se sve više primenjuje na kreativne izvore bilo koje vrste – može se realizovati u filmovima, video igrama i okruženjima virtuelne stvarnosti.

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije TEHNOLOGIJA