Facebook i Ray-Ban napravili nove pametne naočare
Facebook je u saradnji sa kompanijama Ray Ban i EssilorLuxottica u prodaju pustio pametne naočare Ray-Ban Stories. Tri kompanije udružile su snage u pokušaju da naprave novu verziju pametnih naočara, što je prvi značajniji projekat te vrste od kako je propala ideja o GoogleGlass. Nove pametne naočare podsećaju na Snapchat Spectacles i imaju tri različita […]
Facebook je u saradnji sa kompanijama Ray Ban i EssilorLuxottica u prodaju pustio pametne naočare Ray-Ban Stories.
Tri kompanije udružile su snage u pokušaju da naprave novu verziju pametnih naočara, što je prvi značajniji projekat te vrste od kako je propala ideja o GoogleGlass.
Nove pametne naočare podsećaju na Snapchat Spectacles i imaju tri različita dizajna okvira – Wayfarer, Round i Meteor i koštaju 300 dolara, piše The Verge.
Nove naočare korisniku omogućavaju snimanje fotografija i videa, razmenu dokumenata, slušanje muzike i obavljanje telefonskih razgovora.
Opremljene sa dve kamere sa senzorima veličine 5 megapiksela, koji omogućavaju fotografisanje i snimanje videa u trajanju do 30 sekundi. Kamere se aktiviraju pritiskom na taster ili pomoću Facebook asistenta, dok mala LED sijalica svetli tokom snimanja kako bi oni koji se nalaze u blizini znali da naočare u tom trenutku snimaju.
Ray-Ban Stories su opremljene i sa tri mikrofona i zvučnikom. Za vezu sa pametnim telefonom zadužena je nova aplikacija Facebook View, putem koje korisnik fotografije i snimke može da šalje direktno na društvene mreže i čet aplikacije, ili da ih snimi na telefon za kasnije uređivanje.
Stefan Simonović