• Facebook i Ray-Ban napravili nove pametne naočare

    Facebook je u saradnji sa kompanijama Ray Ban i EssilorLuxottica u prodaju pustio pametne naočare Ray-Ban Stories. Tri kompanije udružile su snage u pokušaju da naprave novu verziju pametnih naočara, što je prvi značajniji projekat te vrste od kako je propala ideja o GoogleGlass. Nove pametne naočare podsećaju na Snapchat Spectacles i imaju tri različita […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Facebook i Ray-Ban napravili nove pametne naočare

    Facebook je u saradnji sa kompanijama Ray Ban i EssilorLuxottica u prodaju pustio pametne naočare Ray-Ban Stories.

    Tri kompanije udružile su snage u pokušaju da naprave novu verziju pametnih naočara, što je prvi značajniji projekat te vrste od kako je propala ideja o GoogleGlass.

    Nove pametne naočare podsećaju na Snapchat Spectacles i imaju tri različita dizajna okvira – Wayfarer, Round i Meteor i koštaju 300 dolara, piše The Verge.

    Nove naočare korisniku omogućavaju snimanje fotografija i videa, razmenu dokumenata, slušanje muzike i obavljanje telefonskih razgovora.

    Opremljene sa dve kamere sa senzorima veličine 5 megapiksela, koji omogućavaju fotografisanje i snimanje videa u trajanju do 30 sekundi. Kamere se aktiviraju pritiskom na taster ili pomoću Facebook asistenta, dok mala LED sijalica svetli tokom snimanja kako bi oni koji se nalaze u blizini znali da naočare u tom trenutku snimaju.

    Ray-Ban Stories su opremljene i sa tri mikrofona i zvučnikom. Za vezu sa pametnim telefonom zadužena je nova aplikacija Facebook View, putem koje korisnik fotografije i snimke može da šalje direktno na društvene mreže i čet aplikacije, ili da ih snimi na telefon za kasnije uređivanje.

    Stefan Simonović

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije TEHNOLOGIJA