• Fondacija Slavko Ćuruvija podnela prijavu REM-u protiv Pinka zbog emisije DNK

    Fondacija Slavko Ćuruvija podnela prijavu REM-u protiv Pinka zbog emisije DNK Slavko Ćuruvija fondacija podnela je danas prijavu Regulatornom telu za elektronske medije (REM) protiv Televizije Pink zbog emitovanja emisije DNK u sredu 8. novembra. – TV Pink, osim što ne poštuje sopstveni elaborat, ignoriše novi zakon kao što je ignorisala i stari. –  ističe […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Fondacija Slavko Ćuruvija podnela prijavu REM-u protiv Pinka zbog emisije DNK

    Fondacija Slavko Ćuruvija podnela prijavu REM-u protiv Pinka zbog emisije DNK

    Slavko Ćuruvija fondacija podnela je danas prijavu Regulatornom telu za elektronske medije (REM) protiv Televizije Pink zbog emitovanja emisije DNK u sredu 8. novembra.

    TV Pink, osim što ne poštuje sopstveni elaborat, ignoriše novi zakon kao što je ignorisala i stari. –  ističe Slavko Ćuruvija fondacija, prenosi Cenzolovka.

    Pink je emitovao emisiju DNK, u kojoj se utvrđuje očinstvo deteta, samo četiri dana posle stupanja na snagu novog Zakona o elektronskim medijima koji ovakav sadržaj zabranjuje.

    TV Pink, osim što ne poštuje sopstveni elaborat, ignoriše novi zakon kao što je ignorisala i stari. Uprkos izričitoj zabrani utvrđivanja očinstva u programu, nastavila je da emituje emisiju DNK, u kojoj se radi upravo to. – navodi SĆF.

    Nov Zakon o elektronskim medijima, koji je stupio na snagu samo četiri dana pre prikazivanja ove emisije, zabranjuje emitovanje sadržaja “usmerenog na utvrđivanje identiteta maloletnikovih roditelja (npr. osporavanje, odnosno utvrđivanje očinstva ili materinstva), bez obzira na to da li je on pod roditeljskim staranjem”.

    U spornoj emisiji je, navodi SĆF, Pink utvrđivao očinstvo maloletnog deteta i javno iznosio neprimerene detalje iz života roditelja.

    Slavko Ćuruvija fondacija je nedavno objavila i analizu programskog elaborata TV Pink, na osnovu kog joj je REM obnovio dozvolu za emitovanje s nacionalnom pokrivenošću 2022. na još osam godina.

    Analiza je pokazala da Pink nije ispunio više od pola navoda iz elaborata.

    SĆF je zaključila da je REM već trebalo da pokrene postupak oduzimanja dozvole ovoj televiziji, kako zbog nepoštovanja elaborata tako i zbog drastičnog kršenja zakona i podzakonskih akata u njenom programu.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Vladimir Orlić postavljen za direktora BIA

    Savet za nacionalnu bezbednost je na današnjoj sednici dao saglasnost za imenovanje Vladimira Orlića za direktora Bezbednosno-informativne agencije […]