Gašićova obećanja o gradskom prevozu ostala prazna: Autobusi samo za stranačke aktivnosti
Predsednik opštine Inđija, Marko Gašić, još je jednom obmanuo građane. Iako je početkom novembra prošle godine obećao uspostavljanje novog gradskog prevoza do marta 2025. godine, javna nabavka za javno-privatno partnerstvo još uvek nije raspisana, a prevoz je i dalje funkcionalan samo kada je reč o stranačkim interesima.

Predsednik Opštine Inđija Marko Gašić je 19. novembra prošle godine izjavio da bi, uz odobrenje republičke komisije, javna nabavka za javno-privatno partnerstvo mogla biti raspisana početkom januara, a novi gradski prevoz uspostavljen do marta 2025. godine.
– Nadam se da ćemo u martu naredne godine imati nov, uređen gradski prevoz – kazao je u novembru Gašić.
Međutim, javna nabavka o kojoj je govorio još uvek nije raspisana, niti Gašić u svojim obraćanjima lokalnim medijima više pominje javni prevoz. Autobusi gradskog prevoza, po svemu sudeći, funkcionišu isključivo kada je reč o stranačkim interesima.
U nizu slučajeva odvoženja simpatizera vladajuće stranke na mitinge izdvaja se svakako onaj poslednji koji je IN Medija zabeležila na Sretenje 15. februara.
Autobusi JPI, koje plaćaju građani Inđije, prevozili tada učesnike mitinga SNS-a u Sremskoj Mitrovici. U autobusu JPI registarskih tablica BG 2399 SV nalazili su se i bivši i sadašnji direktori javnih preduzeća. Istovremeno, građani Inđije su na Sretenje satima čekali prevoz iz inđijskih sela kako bi stigli na posao, ali ga nije bilo.
Prema rečima predstavnika opozicije, i sama vlast je priznala da javni prevoz u opštini ne funkcioniše, ali joj to ne smeta da koristi te iste resurse za prevoz članova i simpatizera Srpske napredne stranke na političke mitinge.
Strahinja Jovanović: Vlast priznaje haos u javnom prevozu, ali koristi autobuse za političke potrebe
Podsećamo, Inđija je javni prevoz prvi put dobila u julu 2011. godine. Pre toga, stanovnici okolnih sela morali su da presedaju u druge autobuse na glavnoj inđijskoj stanici. Tadašnji sistem bio je osmišljen tako da dve kružne linije iz različitih pravaca saobraćaju na svakih pola sata, dok je teritorija Opštine bila podeljena u tri zone. Prva zona obuhvatala je industrijsku zonu, druga kružnu liniju kroz sva naseljena mesta osim Starog Slankamena, Slankamenačkih Vinograda i Čortanovaca, koji su pripadali trećoj zoni.
Danas, 14 godina kasnije, javni prevoz u Inđiji ne funkcioniše. Kašnjenja i izostanci autobusa do naseljenih mesta i dalje su problem za koji, po svemu sudeći, još uvek nema rešenja.