• JPI: Znamo za problem sa „Lastom“

    Pored đaka iz Krčedina kojima je juče izostao prevoz za Novi Sad prevoznika “Lasta” A.D, izostao je i prevoz školarcima iz Maradika ka Inđiji. Roditelji tvrde da se autobus JPI koji prevozi decu iz Maradika u Inđiju u 6:58 nije pojavio. Deca i roditelji su primonrani da se pored organizovanog ali neredovnog prevoza sami snalaze […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    JPI: Znamo za problem sa „Lastom“

    Pored đaka iz Krčedina kojima je juče izostao prevoz za Novi Sad prevoznika “Lasta” A.D, izostao je i prevoz školarcima iz Maradika ka Inđiji. Roditelji tvrde da se autobus JPI koji prevozi decu iz Maradika u Inđiju u 6:58 nije pojavio. Deca i roditelji su primonrani da se pored organizovanog ali neredovnog prevoza sami snalaze za prevoz do škole. Mardičanima ovo nije prvi put da autobus javnog prevoza ne dolazi po utvrđenom redu vožnje. Usluge javnog prevoza kroz javno privatno partnerstvo obavla prevoznik „Lasta“ A.D koja drži monopol kada je u pitanju gradski i međumesni prevoz u Inđiji.

    U oba slučaja izostanka prevoza đaka prvog dana škole iz inđijskih sela odgovornost je na prevozniku “Lasta” A.D. Đaci iz Maradika, kao i iz ostalih naseljenih mesta inđijske opštine do škole se prevoze besplatno javnim prevozom, odnosno lokalna samouprava finansira mesečne karte za sve školarce na teritoriji opštine.

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/maradik-deca-gube-prva-dva-casa-zbog-reda-voznje-jpi/

    Javni prevoz Inđija počeo je sa funkcionisanjem u julu 2011. godine sa dve kružne linije koje prolaze kroz sva naseljena mesta Opštine Inđija. Od samog početka funkcionisanja javnog prevoza pokazao se problem lošeg reda vožnje, rasporeda autobuskih stajališta i samog vremena putovanja. Usluge prevoza kroz Javno privatno partnerstvo vrši prevoznik „Lasta“ koji će i ove godine biti angažovano za prevoz putnika u gradskom i međumesnom saobraćaju u Inđiji.

    -Usluge javnog prevoza pruža “Lasta” opština Inđija kroz javno partnerstvo plaća troškove prevoza đaka. Broj mesečnih karata odnosno učenika koji ih koriste je 1000. Mi znamo za problem sa prevoznikom, njihovim neredovnim polascima I izostancima. Na žalost nismo u mogućnosti da rešimo taj problem. – kažu za IN Medija u Odeljenju za privredu opštine Inđija.

    Oni objašnjavaju da  “Lasta” zbog uslova koji ispunjavaju i dozvole za linijski prevoz koje su dobili od resornog ministarstva jedini ispunjavaju uslov na tenderima koje raspisuje lokalna samouprava.

    -Lasta ima problem sa vozačima i vozilima te često ne ispunjavaju ugovor o transport putnika koji je potpisan sa lokalnom samoupravom, oni za to plaćaju kaznene penale ali to nije rešenje. Putnici se često žale ali mi nemamo rešenje za situaciju. – objašnjavaju iz Odeljenja za privredu.

    Za IN Medija je rečeno da je predsednik opštine Inđija Vladimir Gak nekoliko puta razgovarao sa generalnim direktorom “Laste” o kvalitetu usluga i da je sve ostalo na obećanjima da će se situacija popraviti.  I pored svih problema u funkcionisanju javnog prevoza na teritoriji opštine Inđija Gak ne gubi nadu da će problem biti rešeni:

     Predlog ugovora je u pripremi, mislim da tu možemo napraviti dobru saradnju i mislim da ćemo u nardnom periodu pružati značajno bolje usluge javnog prevoza – rekao je predsednik opštine Vladimir Gak za lokalne medije početkom godine.

    V. Marinčić (IN Medija)

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/lasta-a-d-nismo-u-stecaju-problem-izostanka-prevoza-i-neizdavanja-markica-je-tehnicke-prirode/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija