• Ko je kriv za pad Facebook-a?

    „Neispravna promena konfiguracije“ kriva je za šestosatnu blokadu društvenih medija Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger, navela je kompanija Facebook na svom blogu. Međutim, nisu pružili dodatne detalje, ko je odgovoran  za prekid rada društvenih medija na kojima se nalazi oko 3,5 milijarde aktivnih naloga, niti da li su aktivnosti koje su do toga dovele bile […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Ko je kriv za pad Facebook-a?

    „Neispravna promena konfiguracije“ kriva je za šestosatnu blokadu društvenih medija Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger, navela je kompanija Facebook na svom blogu.

    Međutim, nisu pružili dodatne detalje, ko je odgovoran  za prekid rada društvenih medija na kojima se nalazi oko 3,5 milijarde aktivnih naloga, niti da li su aktivnosti koje su do toga dovele bile planirane.

    Ipak, nekoliko zaposlenih u toj kompaniji koji su želeli da ostanu anonimni rekli su ranije Rojtersu da veruju da je do prekida došlo zbog internet greške u načinu na koji se usmerava internet saobraćaj.

    Bezbednosni stručnjaci nisu odbacili mogućnost nenamerne greške, ali ni sabotaže.

    Serveri kompanije Facebook pali su juče oko 17.30 časova. To su ubrzo potvrdile su ubrzo sve tri mreže – na svojim Twitter nalozima. Oglašavanje na nalogu konkurencije izazvalo je urnebesne reakcije korisnika Twittera, među kojima su su bile i velike svetske kompanije kao što su McDonalds, Burger King, StarBucks, Samsung i mnogi drugi.

    Facebook, Instagram i Whatsapp ponovo su postali dostupni nešto pre ponoći, ali brojni korisnici prijavljuju da im ne rade sve funkcije.

    Stefan Simonović

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije TEHNOLOGIJA

    Upozorenje korisnicima Yettel banke

    Yettel banka upozorila je korisnike da se pojavio lažni profil banke u kom pozivaju da se učestvuje u anketi i da korisnici ne pristuipaju anketi I ne ostavljaju lične […]