Ko je odgovoran za današnji kolaps u Inđiji?

Categories VESTIPosted on

Probijanje rokova, najavljivanje i pomeranje datuma završetka radova, predizborne kampanje, obeležili su rekonstrukciju pruge koja Srbiju povezuje sa Mađarskom i kojom se kreće kako teretni tako i putnički saobraćaj.

Pored probijanja rokova i najave novih kao i dodatnih zaduživanja stanovnici kroz čija mesta prolazi pruga ovih dana imaju i dodatne probleme.

Podvožnjak koji je izgrađen u okviru projekta rekonstrukcije kao i izgradnje brze pruge u Inđiji, stanovnicima ovog sremskog grada od samog puštanja u saobraćaj pravi probleme.

Naime, podvožnjak koji je izgrađen kako bi se omogućio nesmetan putnički i teretni saobraćaj ali i nesmetano kretanje pešaka, iz jednog dela Inđije ka industrijskoj zoni i autoputu kao i pravcu ka Novom i Starom Slankamenu, potpuno je nebezbedan.

Atmosferske vode se pri svakoj padavini skupljaju u podvožnjaku koje ometaju saobraćaj. Pored toga, sam podvožnjak nema rasvetu te pešaci koji se kreću su u dodatnoj opasnosti.

Na ovaj propust je ukazivano od samog puštanja u saobraćaj podvožnjaka međutim, izostanak reakcije nadležnih je doveo do potpunog kolapsa saobraćaja danas.

Odgovornost za kolaps saobraćaja i odgovore na brojna pitanja IN Medija je potražio u javnom preduzeću „Inđijaput“. Međutim, vršioc dužnosti direktora pomenutog preduzeća Marko Gašić je bio odsutan. Kako je rečeno novinaru našeg portala, direktor je na terenu. Na insistiranje našeg novinara da mu se prosledi službeni broj telefona direktora Gašića, radnik na centrali JP „Inđijaput“ je kratko odgovorio.

– Izvinite, ja stvarno ne smem da Vam dam broj službenog telefona, ne smem.

Kada je reč o izvođaču radova odnosno Ruskoj državnoj železnici, predstavnik za odnose sa javnošću Goran Milićević kazao je za IN Medija da pomenuta firma iako je izvođač radova, nije odgovorna za nastali problem.

–  Za podvožnjak i radove na istom odgovorno je preduzeće Železnice Srbije, ruski investitor nema veze sa samom izgradnjom, projektom i tehničkim uslovima koji nisu ispoštovani tokom izgradnje podvožnjaka u Inđiji  – rekao je Milićević.

Sa druge strane, portparol  „Infrastrukture železnice Srbije“, Nenad Stanisavljević kaže da su upoznati sa problemom ali da oni nisu zaduženi za rešavanje istog.

Ruska kompanija RŽD Internešnal, koja izvodi radove na izgradnji deonice pruge za velike brzine Stara Pazova – Novi Sad i „Infrastruktura železnice Srbije“ kao investitor upoznati su da se usled obilnih padavina danas sakupila voda ispod novog inđijskog podvožnjaka i izvođači radova na terenu intenzivno rade na rešavanju ovog problema – kaže Stanisavljević.

Portparol „Infrastrukture železnice Srbije“ objašnjava za IN Medija portal da je uzrok sakupljanja vode ispod ovog podvožnjaka u Inđiji kvar na crpnoj stanici,  koja treba da ispumpava vodu sa ove lokacije.

–  Stručne ekipe RŽD i „Infrastrukture železnice Srbije“ intenzivno rade na popravci crpne stanice kako bi problem ispod podvožnjaka bio što pre saniran. – dodao je Stanisavljević.

Podsetimo, Srpske železnice potpisale su sa kompanijom Ruskih železnica (RŽD) Aneks ugovora o ruskom kreditu za izgradnju pruge Stara Pazova – Novi Sad, u dužini od 40 kilometara. Vrednost radova je 338 miliona dolara.

Podeli na društvenim mrežama:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *