Koliko košta Scena fest i ko zna ali krije odgovor
Odgovore na pitanja o ceni, organizaciji, kriterijumina pri izboru izvošača, izboru agencije koja organizuje festival, postavci pa potom zameni bilborda i nizu pojedinosti o predstojećem Scena festu ima računovodstvo Kulturnog centra Inđija, tvrdi muzejski dokumentarista ove Ustanove Vladimir Vukas. Dve nedelje pred manifestaciju Scena fest građanima nije objašnjeno koliko košta angažovanje muzičkih zvezda koje gostuju […]
Odgovore na pitanja o ceni, organizaciji, kriterijumina pri izboru izvošača, izboru agencije koja organizuje festival, postavci pa potom zameni bilborda i nizu pojedinosti o predstojećem Scena festu ima računovodstvo Kulturnog centra Inđija, tvrdi muzejski dokumentarista ove Ustanove Vladimir Vukas.
Dve nedelje pred manifestaciju Scena fest građanima nije objašnjeno koliko košta angažovanje muzičkih zvezda koje gostuju na 23. po redu festivalu u Inđiji. Organizaciju ovog festivala ne realizuje Kulturni centar Inđija te je za te potrebe angažovana agencija koja je radila i „Sumer sound festival“ u Inđiji pre 5 godina, nezvanične su informacije koje dolaze iz ove Ustanove.
Cena angažovanja agencije i uslovi pod kojima se odvija organizacija nije predstavljena građanima Inđije koji će to platiti.
Najavljen nastup Lepe Brene otkazan je i zamena je Aca Lukas, folk pevač blizak vladajućoj stranci. Razlozi o otkazivanju nastupa Lepe Brene nisu objašnjeni kao ni ko je, kada i kako odlučio da estradna umetnica bude zamenjena folk pevačem.
Visine honorara Zdravka Čolića, Neleta Karajlića, Stefana Milenkovića i već pomenutog Lukasa nisu transparentni. Nije poznata visina zakupa bine, rasvete, ozvučenja i obezbeđenja. Propust u informisanju i transparentnosti prema građanima vidi se i na bilbordima koji su postavljeni a zatim zamenjeni zbog promene izvođača.
Odgovore na pitanja, prema rečima muzejskog dokumentariste Vladimira Vukasa poseduje računovodstvo Kulturnog centra Inđija.
Od računovodstva ove Ustanove IN Medija je zatražila i nije dobila informaciju koliko je plaćena izrada plakata za bilbord, njegova postavka i zakup. Zbog izmene uzvođača, par dana nakon toga zamenjen je i plakat, urađen nov dizajn, štampa, uklanjanje „starog“, postavka novog, cena ovog organizacionog propusta koju plaćaju građani deo je upita koji je prosleđen računovodstvu Kulturnog centra.
Nedavanjem odgovora računovodstvo Kulturnog centra smatra da nije važno znati koji je sastav komisije koja je odlučivala o izvođačima, izboru agencije koja će organizovati događaj, koji su kriterijumi za izbor angažovanih pevača i koliko puta su se sastali do konačne odluke, a potom i do preinačenja iste.
Računovodstvo Ustanove nije dalo odgovor građanima kako raspolaže novcem, ko o tome odlučuje, po kojim kriterijumima i koji je sastav komisije koja kreira sadržaj Scena festa.
Verica Marinčić (IN Medija)