Lažna obećanja i izneverena očekivanja
Kapitalni infrastrukturni projekti od nacionalnog značaja, kakav je izgradnja brze pruge Beograd-Budimpešta, neretko ostavljaju posledice na život i normalno funkcionisanje građana u lokalnim sredinama. Na primeru Inđije pokazalo se da je negativan uticaj isuviše primetan. Podvožnjak u ulici Obilićev venac, koji je nedavno pušten u rad, stanovnicima te ulice onemogućava normalno funkcionisanje. Nakon “šminkerskog“ rešavanja […]
Kapitalni infrastrukturni projekti od nacionalnog značaja, kakav je izgradnja brze pruge Beograd-Budimpešta, neretko ostavljaju posledice na život i normalno funkcionisanje građana u lokalnim sredinama. Na primeru Inđije pokazalo se da je negativan uticaj isuviše primetan. Podvožnjak u ulici Obilićev venac, koji je nedavno pušten u rad, stanovnicima te ulice onemogućava normalno funkcionisanje.
Nakon “šminkerskog“ rešavanja problema na jednom kraju Inđije, na površinu je isplivao novi problem u drugom delu grada. Kroz podvožnjak pored stadiona, nedavno je pušten drumski saobraćaj, pa se, prema svedočenju stanovnika, sa ostalim radovima na potpunom završetku podvožnjaka u potpunosti stalo. Pešačko-biciklistička staza, prolaz za pešake i dalje ostaju neupotrebljivi, a prilaz kućama u ulici Obilicev venac ostao je krajnje nebezbedan.
O lažnim obećanjima i izneverenim očekivanjima, za portal IN Medija, govorila je Branka Hemun, koja živi u neposrednoj blizini podvožnjaka. Branka kao glavne probleme u ulici Obilićev venac ističe kašnjenje radova na asfaltiranju, po projektu nedovoljno širokog pešačko-kolskog prilaza njihovim domovima, buku od saobraćaja i to što je po projektu izostala ulična rasveta.
„Prema projektu nije predviđena ulična rasveta, pa su nas uputili da se obratimo opštinskim službama. Mi smo se obratili opštini, ali ništa se ne dešava. Mi smo u potpunom mraku“ rekla je Branka
Ona je dodala da su pre dve nedelje dobili obećanje da će ulica biti asfaltirana „za koji dan“ što do sada nije urađeno. Prema Brankinim rečima, tokom većih kiša iz glavnog šahta za fekalnu kanalizaciju izlazio je „gejzir“, a građani sumnjaju da je neko na mrežu fekalne kanalizacije ilegalno priključio odvod za atmosfersku kanalizaciju.
U trenutku našeg dolaska pored građana koji kroz podvožnjak prolaze hodajući uskom bankinom, zatekli smo i tri radnika kompanije „Starting“ koji rade završne radove na farbanju ograde. Kompanija „Starting“ bila je angažovana isključivo na izgradnji konstrukcije podvožnjaka, dok je posao izgradnje pešačko-biciklističke staze, prolaza za pešake i asfaltiranja ulice Obilićev venac poveren kompaniji „Ingrap-Omni“.
Međutim, prema nezvaničnim informacijama iz kompanije „Ingrap-Omni“, kompletni radovi trebalo bi da budu gotovi za mesec dana.
Problemi oko izgradnje brze pruge kroz Inđiju se nižu i stvaraju sve veće probleme građanima, a pitanje odgovornosti ostaje bez odgovora.
Autor: Nenad Babić (IN Medija)