MTS upozorava na fišing napade: Kako se zaštititi od krađe podataka
MTS je izdao upozorenje o sve učestalijim fišing napadima, čiji je cilj krađa podataka korisnika. U poslednjem periodu, zabeleženi su slučajevi dostavljanja lažnih eRačuna za mts usluge na imejl adrese korisnika.

Fišing je vrsta sajber napada u kojem napadači koriste e-poštu ili SMS poruke da nateraju korisnike na otvaranje malicioznih priloga ili linkova, koji često izgledaju kao da dolaze od poznatih osoba ili kompanija.
Kako prepoznati fišing napade?
MTS savetuje korisnicima da obrate pažnju na nekoliko ključnih znakova:
Osećaj hitnosti: Poruke koje stvaraju osećaj hitnosti i zahtevaju prekršaj bezbednosnih pravila.
Nelogičnost: Poruke sa sadržajem koji nema smisla, kao i neuobičajeni zahtevi, poput apela za pomoć direktora.
Lične adrese: Poruke koje dolaze sa ličnih imejl adresa (@gmail.com i sl.).
Neobičan ton: Neobičan ton, formulacija ili potpis u poruci.
Preporuke za zaštitu
MTS preporučuje korisnicima da budu oprezni prilikom otvaranja poruka sa nepoznatim linkovima i prilozima. Preporučuje se da proverite da li je pošiljalac poznat, kao i da uvek proverite URL adrese koje vode do legitimnih internet stranica. Takođe, savetuje se korišćenje antivirusnog softvera i redovno ažuriranje uređaja kako bi se sprečili napadi.
Ukoliko ste u nedoumici da li ste primili pravi račun ili je u pitanju fišing napad, uporedite izgled imejla sa prethodnim eRačunima.
MTS apeluje na sve korisnike da budu oprezni i da ne dozvole da postanu žrtve fišing napada, jer opreznost predstavlja najbolju zaštitu.