Napitak za koji roditelji ne pitaju šta košta, a košta do 1000 dinara
Na daleko poznat „sok“ čija se cena kreće od 800 do 1000 dinara za pola litre našao se na policama prodavnica u Inđiji. Opštu pomamu za ovim „sokom“ imaju roditelji dece koji ne pitaju za cenu da dođu do ovog napitka. Trgovci tvrde da deca doživljavaju proizvod kao “božanstvo” a da roditelji sa druge strane […]
Na daleko poznat „sok“ čija se cena kreće od 800 do 1000 dinara za pola litre našao se na policama prodavnica u Inđiji. Opštu pomamu za ovim „sokom“ imaju roditelji dece koji ne pitaju za cenu da dođu do ovog napitka. Trgovci tvrde da deca doživljavaju proizvod kao “božanstvo” a da roditelji sa druge strane ne mare za cenu proizvoda i činjenicu da nije namenjen deci.
Napitak je kreacija jutjubera Logana Pola i KSI koji na ovoj platformi broje milione pratilaca. Napitak su namenili za sportiste, a ubrzo nakon njihove promocije priču su preuzeli i domaći jutjuberi.
Uticaj domaćih influensera na njihove pratioce ovih dana može se videti i u inđijskim prodavnicama koje nude ovaj proizvod.
-Na velikom odmoru su deca iz osnovne škole došla po ustaljenom modelu da kupe sitnice, međutim kad su ugledali „sok“ od 800 dinara zaleteli su se na policu i pitali mogu li samo da dodirnu sok. Jedno dete je uzelo flašicu spustilo na pod i počelo da se klanja soku. – svedoči trgovkinja iz Inđije.
Basnoslovne cifre za pola litre soka finansiraju roditelji koji nisu blagonakloni na informaciju da sok nije namenjen mlađima ispod 18 godina.
-U stanju su da se svađaju i budu blago rečeno, neprijateljski nastrojeni ukoliko ih upozorite da nije namenjeno deci. Ne smeta im cena, šta više smatraju da je jeftino jer je na pojedinim mestima skuplje za 200 dinara.- navode trgovci.
O ovom fenomenu izveštavao je i BBC
U Velikoj Britaniji je tokom aprila ove godine ovaj proizvod izazvao opštu pomamu o čemu je pisao i BBC, koji navodi da su se u prodavnicama stvarale ogromne gužve kako bi kupci došli do ovog napitka. BBC navodi da je potražnja bila u tolikoj meri da su prodavci na sve načine pokušavali da kontrolišu masu. Cena ovog proizvoda u Velikoj Britaniji je 1,99 funti što je oko 270 dinara.
Šta je PRIME?
Promovisano kao sportsko piće, Prime je rezultat poslovne saradnje bivših bokserkih rivala Logana Paula i KSI – pravog imena Olajide William Olatunji.
Ova dvojica – koji zajedno imaju preko 40 miliona pratilaca na YouTube-u – tvrde da različiti ukusi ovog pića pomažu hidrataciji.
Govoreći za BBC Newsbeat, KSI je rekao da je “luda” reakcija na Prime bila “neverovatna” i da on i Logan “iskreno nisu to očekivali”.
Međutim, stručnjak za marketing Eddie Hammerman kaže da je ovo bila dobro planirana promocija, čak i ako je nivo uspeha bio iznenađenje.
“Buzz se ne dešava preko noći, ne možete stvoriti tražnju preko noći. To traje mesece, i njima je trebalo meseci da to postignu. I bilo je zaista pametno”, rekao je za BBC Newsbeat.
KSI je priznao da su osnivači Prime-a “vrlo dobri u marketingu” – i širenje vesti nije bilo problem zahvaljujući njihovim ogromnim profilima.
Da li je napitak namenjen deci?
Prime napitak postoji u dve varijante, i nijedan nije namenjen dečijem uzrastu, a najvažniji podatak za sve roditelje koji rešava sve eventualne dileme – i sama kompanija koja je stvorila Prime ističe da Prime Hidration nije za decu mlađu od 15, kao ni Prime Energy. Ovo piće nije sok, već se vodi kao napitak za hidrataciju i oporavak posle treninga, koji u svom sastavu nudi određenu dozu elektrolita i vitamina.
Postoji upozorenje, napisano veoma malim slovima, na poleđini proizvoda upozorava da se „ne preporučuje“ osobama mlađim od 18 godina ili „ljudima osetljivim na kofein“.