• Naredne tri godine bez voza za Suboticu

    Vozovi između Novog Sada i Subotice danas su prestali da saobraćaju, kako bi na toj deonici počela izgradnja brze pruge, saopštilo je preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“. Radi se o trećoj deonici brze pruge kroz Srbiju, koja bi, kada u potpunosti bude završena, trebalo da poveže Beograd i Budimpeštu. Planirano je da radovi traju 33 meseca, […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Naredne tri godine bez voza za Suboticu

    Vozovi između Novog Sada i Subotice danas su prestali da saobraćaju, kako bi na toj deonici počela izgradnja brze pruge, saopštilo je preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“.

    Radi se o trećoj deonici brze pruge kroz Srbiju, koja bi, kada u potpunosti bude završena, trebalo da poveže Beograd i Budimpeštu.

    Planirano je da radovi traju 33 meseca, a tokom tog perioda lokalni vozovi će saobraćati, ali alternativnim prugama.

    – Tokom obustave železničkog saobraćaja između Novog Sada i Subotice, vozovi će saobraćati osnovnim pomoćnim prevoznim pravcem Novi Sad/Novi Sad Ranžirna – Rasputnica Sajlovo – Odžaci – Bogojevo – Sombor – Subotica i dopunskim pomoćnim prevoznim pravcem Novi Sad/Novi Sad Ranžirna – Rasputnica Sajlovo – Rimski Šančevi – Orlovat – Zrenjanin – Banatsko Miloševo – Senta – Subotica – navodi se u saopštenju.

    Kako su naveli, prethodno su rekonstruisali regionalne železničke pravce Novi Sad – Bogojevo i Senta – Subotica, „kako bi njima železnički saobraćaj mogao nesmetano da se odvija tokom izgradnje pruge za velike brzine“.

    108 km pruge i 12 stanica

    Pruga Novi Sad – Subotica – Kelebija duga je 108 kilometara.

    Projektom je predviđena rekonstrukcija devet železničkih stanica: Novi Sad, Sajlovo, Kisač, Stepanovićevo, Zmajevo, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica i izgradnja tri nove: Rumenka, Vrbas i Lovćenac.

    Vidi još:
    Puštena u saobraćaj brza pruga Beograd-Novi Sad
    139 godina Inđija ima vozni saobraćaj

    U okviru brze pruge biće izgrađeno ukupno 49 podvožnjaka, nadvožnjaka i sličnih objekata, kao i vijadukt u Vrbasu dužine 1,6 kilometra.

    Izvođač radova je kineski konzorcijum „China Railway International” i „China Communications Construction Company”. Vrednost ugovorenih radova iznosi 1,16 milijardi dolara.

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Na današnji dan pre 45 godina umro je Maršal Tito

    Iako je rođen 7. maja pre 130 godina, Jugosloveni su verovali da je Titov rođendan 25. maja, a do nesporazuma je došlo, kako je tada objašnjeno, jer je Broz kao mladi komunista u Drugom svetskom […]