• Naredne tri godine bez voza za Suboticu

    Vozovi između Novog Sada i Subotice danas su prestali da saobraćaju, kako bi na toj deonici počela izgradnja brze pruge, saopštilo je preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“. Radi se o trećoj deonici brze pruge kroz Srbiju, koja bi, kada u potpunosti bude završena, trebalo da poveže Beograd i Budimpeštu. Planirano je da radovi traju 33 meseca, […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Naredne tri godine bez voza za Suboticu

    Vozovi između Novog Sada i Subotice danas su prestali da saobraćaju, kako bi na toj deonici počela izgradnja brze pruge, saopštilo je preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“.

    Radi se o trećoj deonici brze pruge kroz Srbiju, koja bi, kada u potpunosti bude završena, trebalo da poveže Beograd i Budimpeštu.

    Planirano je da radovi traju 33 meseca, a tokom tog perioda lokalni vozovi će saobraćati, ali alternativnim prugama.

    – Tokom obustave železničkog saobraćaja između Novog Sada i Subotice, vozovi će saobraćati osnovnim pomoćnim prevoznim pravcem Novi Sad/Novi Sad Ranžirna – Rasputnica Sajlovo – Odžaci – Bogojevo – Sombor – Subotica i dopunskim pomoćnim prevoznim pravcem Novi Sad/Novi Sad Ranžirna – Rasputnica Sajlovo – Rimski Šančevi – Orlovat – Zrenjanin – Banatsko Miloševo – Senta – Subotica – navodi se u saopštenju.

    Kako su naveli, prethodno su rekonstruisali regionalne železničke pravce Novi Sad – Bogojevo i Senta – Subotica, „kako bi njima železnički saobraćaj mogao nesmetano da se odvija tokom izgradnje pruge za velike brzine“.

    108 km pruge i 12 stanica

    Pruga Novi Sad – Subotica – Kelebija duga je 108 kilometara.

    Projektom je predviđena rekonstrukcija devet železničkih stanica: Novi Sad, Sajlovo, Kisač, Stepanovićevo, Zmajevo, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica i izgradnja tri nove: Rumenka, Vrbas i Lovćenac.

    Vidi još:
    Puštena u saobraćaj brza pruga Beograd-Novi Sad
    139 godina Inđija ima vozni saobraćaj

    U okviru brze pruge biće izgrađeno ukupno 49 podvožnjaka, nadvožnjaka i sličnih objekata, kao i vijadukt u Vrbasu dužine 1,6 kilometra.

    Izvođač radova je kineski konzorcijum „China Railway International” i „China Communications Construction Company”. Vrednost ugovorenih radova iznosi 1,16 milijardi dolara.

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Preminuo modni kreator Roberto Kavali

    Od sredine devedesetih godina on je bio jedno od najvećih imena u modi, sa prodavnicama širom sveta i poznatim obožavaocima poput Lennya Kravitza i Cindy […]