• Netflix uvodi reklame već krajem godine i to nije jedina loša vest

    Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina. Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Netflix uvodi reklame već krajem godine i to nije jedina loša vest

    Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina.

    Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što je znatno pre nego što se očekivalo.

    Rid Hejsting, izvršni direktor Netflixa, je prošlog meseca najavio investitorima da će kompanija ispitati mogućnost uvođenja reklama u narednih godinu ili dve. Nedavna poruka zaposlenima ukazuje da je taj rok znatno kraći.

    – Plan je brz, ambiciozan i zahtevaće neke kompromis – navodi se u belešci.

    Nema više ni deljenja lozinki i naloga

    U belešci takođe piše da Netflix u isto vreme otpočinje suzbijanje deljenje lozinki i naloga među svojom bazom korisnika.

    Iz kompanije tvrde da ideja nije da se u potpunosti eliminiše deljenje naloga, već da se to čini uz određenu doplatu svakog meseca.

    – Mi ne pokušavamo da isključimo mogućnost deljenja naloga, ali ćemo vas zamoliti da platite malo više kako biste delili nalog sa drugima – ističe Greg Piters, glavni operativni direktor Netflixa.

    Netflix se suočava sa značajnim poslovnim izazovima u poslednje vreme.

    Prema izveštaju o zaradi u prvom kvartalu ove godine, popularni striming servis je izgubio 200.000 pretplatnika – što je prvi pad korisnika u poslednjoj deceniji.

    I to nije sve. Prema najnovijim projekcijama, očekuje se dalji pad od dva milina u narednim mesecima.

    Nakon vesti o padu broja korisnika, cene akcija Netflixa su naglo pale, izbrisavši otprilike 70 milijardi dolara tržišne kapitalizacije kompanije.

    PROČITAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/stize-jeftiniji-netflix-paket/

    Stefan Simonović/ nova.rs

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Preminuo modni kreator Roberto Kavali

    Od sredine devedesetih godina on je bio jedno od najvećih imena u modi, sa prodavnicama širom sveta i poznatim obožavaocima poput Lennya Kravitza i Cindy […]