Od 11. marta se niko nije obratio Sistemu 48
U proteklih pet i po meseci 2024. godine građani opštine Inđija su se svega 3 puta obratili predstavnicima lokalne samouprave putem Sistema 48.
Svi zahtevi su iz Inđije dok se iz ostalih naseljenih mesta opštine nije niko obraćao nadležnima.
Početkom godine, tačnije u januaru dva zahteva građana su se odnosila na zamenu javne rasvete. Naredni zahtev stigao je tek 11. marta i takođe se odnosio na zamenu javne rasvete.
Od tada, Sistemu 48 se niko nije obratio.
Početak realizacije projekta “Sistem 48” je davna 2004. godina kada je Agencija Sjedinjenih Američkih država za međunarodni razvoj (USAID) preko Programa za reformu lokalne samouprave u Srbiji (SLGRP) započela pilot projekat Citi Stat u Inđiji i Paraćinu.
Kada je implemetiran, stanovnici opštine Inđija su odmah prihvatili ulogu koja im je dodeljena u rukovođenju lokalnom samoupravom.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini,Sistem 48 omogućio je rešavanje problema i zahteva građana, koji pomoću njega lakše i brže rešavaju problem iz domena komunalnih preduzeća.
Prema ranijim izveštajima opštine Inđija , u proseku je na 6 meseci bilo obrađeno preko 2500 zahteva građana (preko 400 zahteva mesečno).
Dve decenije nakon uvođenja Sistem 48 gotovo i da nema više funkciju, po svemu sudeći ni svrhu jer analiza pokazuje da se građani obrate svega tri puta za skoro pola godine mesečno ovom nekad jedinstvenom informacionom sistemu.