Odbornici o izgradnji kružnog toka kod Maradika
U toku je sednica Skupštine opštine Inđija na kojoj odbornici razmatraju Donošenje Odluke o izradi Plana detalјne regulacije rekonstrukcije i izgradnje petlјe „Maradik“ na državnom putu prvog A reda A1(E75), Prema rečima predsednika opštine Vladimira Gaka reč je o delu puta koji je “crna tačka” u saobraćaju na području opštine Inđija. – Bez obzira što […]
U toku je sednica Skupštine opštine Inđija na kojoj odbornici razmatraju Donošenje Odluke o izradi Plana detalјne regulacije rekonstrukcije i izgradnje petlјe „Maradik“ na državnom putu prvog A reda A1(E75),
Prema rečima predsednika opštine Vladimira Gaka reč je o delu puta koji je “crna tačka” u saobraćaju na području opštine Inđija.
– Bez obzira što kod rastrsnice u Maradiku, kod zgrade Mesne zajednica nije frekventna neophodna je izgradnja krućnog toka. Takođe, potreban nam je i veliki kružni tok na raskrsnici Inđija – Beška – Maradik. Trudićemo se da to uradimo što će drastično poboljšati bezbednost u saobraćaju – kazao je Gak.
Kada je reč o naseljenim mestima opštine, najviše saobraćajnih nezgoda se dogodilo u Inđiji, u ulici Sonje Marinković kao i u Beški, u ulici Kneza Miloša – 6.
Kritične tačke su takođe i raskrsnica kod Beške (Krst) zatim “Devijacija” kao i raskrsnica u Inđiji Kralja Petra Prvog – Branka Radičevića – Sonje Marinković.
Prema izveštaju Saveta za koordinaciju poslova bezbednosti saobraćaja na putevima na teritorije opštine Inđija, kritične tačke su i između “Apatinske pivare i benzinske pume “OMV” kao i od “Monusa” do petlje “Inđija” gde se dogodilo najviše saobraćajnih nezgoda. Kritčna je i nova deonica puta Novi Karlovci – Novi Slankamen, navodi se u izveštaju o kom raspravljaju odbornici lokalnog parlamenta.
M.B. (IN Medija)
PROČITAJTE JOŠ: