Pesma Evrovizije pokreće svoju franšizu i u Latinskoj Americi
Evropska radiodifuzna unija je odlučila da svoju franšizu proširi i na prostore Latinske Amerike, nakon što je to prethodno učinila na prostorima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, piše evrovizija.rs. Kako navodi portal, takmičenje Eurovision Song Contest: Latin America, popularno znanoj i kao „Latinovizija“, realizovaće producentska kuća „Voxovation“, iza koje stoje Christer Björkman, Anders Lenhoff, Ola […]
Evropska radiodifuzna unija je odlučila da svoju franšizu proširi i na prostore Latinske Amerike, nakon što je to prethodno učinila na prostorima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, piše evrovizija.rs.
Kako navodi portal, takmičenje Eurovision Song Contest: Latin America, popularno znanoj i kao „Latinovizija“, realizovaće producentska kuća „Voxovation“, iza koje stoje Christer Björkman, Anders Lenhoff, Ola Melzig, Peter Settman i Greg Lipstone, koji su realizovali i „Pesmu Amerike“ (American Song Contest), a realizovaće i nadolazeću kanadsku franšizu Pesme Evrovizije, najavljenoj za 2023. godinu.
Ovogodišnja Pesma Evrovizije, održana u Torinu, zabeležila je više od 75 miliona jedinstvenih gledalaca u 232 države na Jutjubu, uključujući sve sadržaje plasirane na oficijelni evrovizijski kanal. Najbolji učinak u pregledima tih sadržaja bio je zabeležen u državama Latinske Amerike, najviše su klipovi bili pregledani u Argentini, Brazilu, Čileu i Meksiku.
Producenti će tokom narednih meseci početi da tragaju za gradom domaćinom prve Pesme Evrovizije u Latinskoj Americi među najuspešnijim latinoameričkim tržištima.
POGLEDAJ JOŠ:
Naslovna: evrovizija.rs
IN Medija