• Pesma Evrovizije pokreće svoju franšizu i u Latinskoj Americi

    Evropska radiodifuzna unija je odlučila da svoju franšizu proširi i na prostore Latinske Amerike, nakon što je to prethodno učinila na prostorima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, piše evrovizija.rs. Kako navodi portal, takmičenje Eurovision Song Contest: Latin America, popularno znanoj i kao „Latinovizija“, realizovaće producentska kuća „Voxovation“, iza koje stoje Christer Björkman, Anders Lenhoff, Ola […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Pesma Evrovizije pokreće svoju franšizu i u Latinskoj Americi

    Evropska radiodifuzna unija je odlučila da svoju franšizu proširi i na prostore Latinske Amerike, nakon što je to prethodno učinila na prostorima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, piše evrovizija.rs.

    Kako navodi portal, takmičenje Eurovision Song Contest: Latin America, popularno znanoj i kao „Latinovizija“, realizovaće producentska kuća „Voxovation“, iza koje stoje Christer Björkman, Anders Lenhoff, Ola Melzig, Peter Settman i Greg Lipstone, koji su realizovali i „Pesmu Amerike“ (American Song Contest), a realizovaće i nadolazeću kanadsku franšizu Pesme Evrovizije, najavljenoj za 2023. godinu.

    Ovogodišnja Pesma Evrovizije, održana u Torinu, zabeležila je više od 75 miliona jedinstvenih gledalaca u 232 države na Jutjubu, uključujući sve sadržaje plasirane na oficijelni evrovizijski kanal. Najbolji učinak u pregledima tih sadržaja bio je zabeležen u državama Latinske Amerike, najviše su klipovi bili pregledani u Argentini, Brazilu, Čileu i Meksiku.

    Producenti će tokom narednih meseci početi da tragaju za gradom domaćinom prve Pesme Evrovizije u Latinskoj Americi među najuspešnijim latinoameričkim tržištima.

    POGLEDAJ JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/evroviziju-gledalo-oko-200-miliona-ljudi/

    Naslovna: evrovizija.rs

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Muzika