• Pre 14 godina zabranjen rad Radio Orionu i TV Sveti Đorđe

    Na današnji dan davne 2008. godine odlukom RRA ugašena su dva lokalna medija u Inđiji. Republička radiodifuzna agencija podnela je prekršajne prijave i donela rešenje o zabrani emitovanja programa za 19 emitera u Srbiji, koji su i posle 31. avgusta 2008. godine nastavili da nelegalno emituju program. Među ugašenim emiterima su se našli Televizija „Sveti […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Pre 14 godina zabranjen rad Radio Orionu i TV Sveti Đorđe

    Na današnji dan davne 2008. godine odlukom RRA ugašena su dva lokalna medija u Inđiji.

    Republička radiodifuzna agencija podnela je prekršajne prijave i donela rešenje o zabrani emitovanja programa za 19 emitera u Srbiji, koji su i posle 31. avgusta 2008. godine nastavili da nelegalno emituju program. Među ugašenim emiterima su se našli Televizija „Sveti Đorđe“ i Radio „Orion“ iz Inđije.

    „Radio televizija Inđija“ je jedina dobila dozvolu za etarsko emitovanje radijskog programa na teritoriji Opštine Inđija.

    Radio Orion je registrovan  u martu 2001. godine i uprkos svim dozvolama za rad, punu deceniju su se borili za dobijanje frekvencije, ali u tome na kraju nisu uspeli. Ugašen je 2011. godine, paralelno sa vraćanjem u etar „Radija Mega“, nakon deset godina borbe za frekvenciju i lažnih obećanja „da će sve biti u redu“.

    Nekadašnja realizacija TV Sveti Đorđe

    RTV Sveti Đorđe je osnovan 1. februara .2002.  nakon borbe za frekvenciju u Inđiji,  jedno vreme emitovala televizijski program iz prostorija  koje su se nalazile u Novom Sadu. Tada je veći broj novinara i ostalih medijskih radnika napustila nekada gledanu televiziju čiji se informativni program pratio u čitavom regionu Srema. .

    Radio koji je trebao da funkcioniše u okviru televizije nikada nije zaživeo a TV Sveti Đorđe je izgubila bitku sa konkurencijom prvonstveno zahvaljujući lošim odlukama tadašnjeg vlasnika Živana Jojića.

    Danas se na internet prezentaciji Radio televizije Inđija mogu pronaći stari podaci i arhivske fotografije. U rubrici „Vesti“ nalaze se informacije iz juna 2016. godine, u rubrici „Servisne vesti“ iz aprila iste godine, dok poslednji izveštaj o radu, tada javnog preduzeća „RTV Inđija“, datira iz 2012. godine.

    Ni programska šema godinama nije ažurirana, a na programu nema ni prepoznatljivih glasova koji su godinama činili okosnicu Radio Inđije.

    M.B. (IN Medija)

    Pročitajte još:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/ko-je-indjiji-ukrao-radio/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija

    JKP Vodovod: Razumite nas

    Iz inđijskog Vodovoda odbili su za IN Medija da odgovore na kojim lokacijama su postavljene cisterne sa pijaćom vodom, odgovor na pitanja našeg portala odbili su da daju direktor preduzeća […]