• Prijava štete izazvane elementarnim nepogodama do 26. jula

    Opštinsko Veće usvojilo je rešenje o obrazovanju i imenovanju komisije za procenu štete od elementarnih nepogoda na građevinskim objektima motornim vozilima na teritoriji Opštine Inđija. Ovo rešenje dopunjeno je sa procenom štete na poljoprivrednim usevima i poljoprivrednim zemljištima. Opštinsko veće Opštine Inđija obrazovalo je Komisiju za procenu štete nastale od elementarnih nepogoda na predlog Opštinskog […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Prijava štete izazvane elementarnim nepogodama do 26. jula

    Opštinsko Veće usvojilo je rešenje o obrazovanju i imenovanju komisije za procenu štete od elementarnih nepogoda na građevinskim objektima motornim vozilima na teritoriji Opštine Inđija. Ovo rešenje dopunjeno je sa procenom štete na poljoprivrednim usevima i poljoprivrednim zemljištima.

    Opštinsko veće Opštine Inđija obrazovalo je Komisiju za procenu štete nastale od elementarnih nepogoda na predlog Opštinskog štaba za vanredne situacije. Sednice opštinskog Štaba i Veća održane su dva dana nakon elementarne nepogode. Ova Komisja ima zadatak da utvrdi nastalu štetu, da u odnosu na podnete zahteve za procenu štete na terenu utvrdi štetu i zapisnik dostavi Opštinskom veću.

    Stručne i administrativne tehničke poslove za potrebe Komisije obavlja Odeljenje za privredu I investicije.

    Prijava štete, na propisanim obrascima, može se izvršiti na sledeći način:

    -elektronskim putem slanjem obrazaca i dokumenata na mejl adresu prijavastete@indjija.rs;

    -na šalteru broj 15 šalter sale Opštine Inđija, Ulica cara Dušana 1, Inđija;

    -Agenciji za ruralni razvoj opštine Inđija(za poljoprivredne useve), Ulica Vojvode Stepe 48, Inđija,

    -prostorijama mesnih zajednica.

    U okviru obrasca „Prijava štete“ navedeno je šta je sve neophodno pripremiti, kao što su dokazi štete(fotografije i račun o kupovini građevinskog materijala), fotokopija ili očitana lična karta, fotokopija tekućeg računa, potvrda o aktivnom statusu, prva i druga strana Izvoda iz Registra poljoprivrednih gazdinstava.

    -obrazac PRIJAVA ŠTETE,
    -obrazac IZJAVA O OSIGURANjU.
     

    Rok za podnošenje prijave je sreda, 26. jul.

    Iz lokalne samouprave stiže vest da prijava štete ne znači sigurnu isplatu, već evidentiranje nastalih šteta. Da li će se i u kojoj meri vršiti nadoknada štete, znaće se „narednom periodu nakon sastanaka sa predstavnicima pokrajinskih i republičkih institucija“ kaže se u saopštenju.

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Manifestacija Dan porodice košta 2,5 miliona dinara

    Manifestacija Dan porodice u Inđiji se obelažava u sredu 15. maja besplatnim projekcijama dečijih crtaća i 16. maja svečanom manifestacijom u organizaciji Udruženja penzionera opštine […]