• ProCredit: Nije istina da u našu banku ulazite sa kovid sertifikatima

    Društvenim mrežama pronela se vest da je ProCredit Banka „zbog pogoršanja zdravstvene situacije u zemlji“ i „u cilju zaštite“ stanovništva donela dodatne mere zaštite za boravak u banci u vidu posedovanja potvrda o vakcinaciji protiv kovida, potvrdi o preležanoj bolesti ili odšampane potvrde o PRC testu ili antigenskom testu ne starijem od 48 sati. U […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    ProCredit: Nije istina da u našu banku ulazite sa kovid sertifikatima

    Društvenim mrežama pronela se vest da je ProCredit Banka „zbog pogoršanja zdravstvene situacije u zemlji“ i „u cilju zaštite“ stanovništva donela dodatne mere zaštite za boravak u banci u vidu posedovanja potvrda o vakcinaciji protiv kovida, potvrdi o preležanoj bolesti ili odšampane potvrde o PRC testu ili antigenskom testu ne starijem od 48 sati. U screenshotu maila koji je navodno prosleđen korisnicima, stoji da se ova odluka primenjuje od 5. novembra i da je pomenute potvrde potrebno pokazati obezbeđenju na ulazu u banku.

    Sporni mail potpisao je Branislav Rakić i u zaglavlju se, osim e-mail adrese, nalaze i brojevi telefona i informacija da je mail upućen iz centrale u Beogradu.

    Foto: screenshot facebook

    Đurđica Bogosavljević PR ProCredit Banke za IN Medija kaže da ovakav mail nije upućen korisnicima usluga te banke, kao i da su svi dobrodošli bez ikakvih ograničenja navedenih u poruci koja kruži mrežama.

    – U prethodnih 6 godina smo potpuno unapredili naše digitalne usluge i naši klijenti su u mogućnosti da sve poslove završe online, putem web sajta ili pozivom call centra. Ništa se u radu sa klijentima nije promenilo – rekla je Bogosavljević za IN Medija.

    Nošenje zaštitne maske i fizička distanca su obavezne u prostorijama banke, u skladu sa propisanim merama zaštite, ističe ona.

    Upitana da li su lični podaci ili podaci o transakcijama ili prilivu novca korisnika banke bezbedni, s obzirom na to da je sporna poruka navodno upućena na adrese komintenata banke, Bogosavljević ističe da je svaki aspekt poslovanja usklađen sa „stopostotnim poštovanjem zakona, procedura i sigurnosnih principa“.

    – To se svakako odnosi i na apsolutno sve podatke naših klijenata, tako da Vas možemo uveriti da nema nikakvog razloga za bojazan od zloupotrebe istih – potvrdila je Đurđica Bogosavljević za IN Medija.

    Prijave tužilaštvu za visokotehnološki kriminal i eventuanu dalju istragu oko spornog e-maila koji je, navodno, upućen korisnicima usluga banke, Bogosavljević nije komentarisala.

    Verica Marinčić (IN Medija)

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija