• Retro automobili raj za preprodavce i noćna mora za kolekcionare

    Replike legendarnih automobila iz prošlosti izazvale su neverovatno interesovanje kod kolekcionara ali i automatsku poslovnu šansu za preprodavce. Kroz seriju izdanja retro replika automobila do sada su se „provozali“ Fića, Jugo 45, Golf 2, Reno 4 i mnogi drugi.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Retro automobili raj za preprodavce i noćna mora za kolekcionare

    Sredinom septembra prošle godine kompanija De Agostini na srpsko tržište lansirala je kolekciju retro automobila uz časopis u kom se nalaze detalji o automobilu i umanjena replika istog. Ova izdanja izazvala su neverovatno interesovanje kod dece ali i odraslih ljubitelja automobila. Preprodavci modele na tržištu nude po višestrukim cenama.

    De Agostini predstavlja specijalnu kolekciju retro automobila, koja kolekcionare i ljubitelje vodi na nostalgično putovanje u prošlost evropske industrije automobila, putem izvanrednog časopisa i sjajnih umanjenih replika legendarnih modela.

    Uz svaki model dolazi i magazin od 16 strana, ispunjen informacijama, anegdotama i istorijskim kontekstom koji obuhvata svaku pojedinu ikonu. Kroz ove stranice, uplovićete u svet koji je mnogo više od metalnih komponenti i konjskih snaga. To je svet priča, ljudi i istorijskih trenutaka koji su uticali na svaki model.

    Replike originalnih automobila su izrađene u razmeri 1:43, karoserija automobile je od livenog metala I poseduje posebne odvojive osnove . Kroz 80 remek dela De Agustini provešće ljubitelje automobla I automobilske industrije kroz nezaboravno putovanje kroz istoriju.

    -Istorija evropske automobilske industrije je fascinantna – mnogi modeli su postali legende i bili deo svakodnevice brojnih generacija. Danas mnoge zvezde ove kolekcije možemo videti u muzejima, a neke, uprkos godinama, i dalje srećemo na ulicama. U ovoj publikaciji predstavljamo fantastičnu i nostalgičnu kolekciju automobila koji i dalje opstaju zahvaljujući entuzijazmu kolekcionara.- objašnjavaju u ovoj kompaniji.

    Ova izdanja koja se na kioscima pojavljuju dvonedeljno izazvali su neuobičajnu pažnju starije i mlađe populacije te se količine koje stižu na kioske rasprodaju već u prvom satu, za “broj više” se otimaju bake, deke, roditelji I sama deca. Cena replike je 999 dinara što ne sprečava ljubitelje da po svoj primerak čekaju ispred prodajnih mesta pre otvaranja.

    Naročito se istakao detalj da se na prodajnim sajtovima primerci replika automobila mogu kupiti ali po nekoliko puta višoj ceni te se brzoj prodaji mogu pripisati nakupci koji samo par dana kasnije automobile koji su kupili za 999 dinara prodaju i po ceni od 5.000 dinara.

    Prema ustaljenom tempu najnoviji primerak replike “Škoda 1000 MB” na kioscima je trebao da se nađe u utorak 2. januara ali zbog novogodišnjih praznika taj termin je pomeren za utorak 9.januar.

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo

    Anketa: Podržavate li studentske proteste?

    Blokirani su svi studentski centri u Srbiji, studentima se svakodnevno u znak solidarnosti pridružuju i brojne srednje škole. Vlast na ovaj korak studenata reaguje nasilno, predsednik obećao […]